Page 103 - Vahid Rzayev
P. 103

101




                  Dünya  tufanından  sonrakı  mərhələlərdə,  suyun  tədricən  çəkilməsi  ərəfələrində,
                  ərazidə  yerləşən,  Ağrı  –  dağı  dəfələrlə,  ardıcıl  vulkan  püskürmələri  ilə,  müşahidə
                  olunub.
                  Bu ərəfədə, yer üzünün yeniləşməsi, ərazilərdə yeni İlahi İşıq, sahələri kimi “bəyan”,
                  olunurdu.  Bu  hallar  da,  zəlzələlərlə  müşayət  olunub.  O  İşıq  sahələrindən  biri  də
                  Azərbaycan, Naxçıvan ərazisi idi.

                  Yer üzündəki yeniliklərindən biri də, Azərbaycanda, Abşeronda, xüsusi ilə, Naxçıvan
                  ərazisində, bir çox yerlərdə, yer altından qalxan, görünən alovlanan oda, Ata-ş (yə`ni
                  Ata,  İlk,  Aparıcı,  İşıq  Sahib  Olan  –  ona  “ş”  sonluğu  ilə  tələffüzü,  İşığın,  istiyə
                  çevrilməsi anlamı  daşıyıcısıdır) adı verdilər.  “Ata”  – kəlməsi,  düzünə və  ya  əksinə
                  deyildikdə  də,  o  dəyişilməyən  (güzgü  effekti),  sabit  olan,  dəyişməz,  mütləq  olan,
                  anlayışı kimi də, qəbul olunub.
                  Bütün hərəkətlərə, başlanğıclara və tükənməyən davamiyyətə, səbəb kimi “Ataş”- İşıq
                  və  istısi  olan,  Mütləq  olan,  anlamı  daşıyıcısı  idi.  Yanar  dağı,  torpaqdan  qalxan,
                  şölələnən od, Ataş – gəh (güc), kimi də adlandırılırdı.

                  Naxçıvan  şəhər  istiqamətindən  Qərb  səmtində  olan  dağda,  vulkan  püskürmələri
                  sakitləşdikdən sonra, Naxçıvanda, Gəmi – Qayadan görünən (qərb istiqamətə) dağın
                  parlaq İşıq saçması, o dövr insanlarda İşığın, odun görünməsi, bir sevinc bir maraq
                  doğurdu.
                  Tufana qədər olan mərhələdə o insanlar oddan istifadə edirdilər. Bu ərəfədə görünən,
                  şölələnən odun, alovun görünməsi qəribə deyildi, qəribəlik onda idi ki, Ağrı – dağda
                  baş  vermiş  o  vulkan  püskürmələrindən  sonra,  o  dağ,  Zərli  İşıq  saçırdı.
                  Amma, xilas olmuş o ailələrə, o insanlara, o ərəfədə od, isti əldə etmək, çox çətinlik
                  törədirdi.  Amma  İşığın,  odun  görünməsi,  şölələnməsi  sanki  o  insanlara  bir  sevinc,
                  müjdə, bir xilas, ümid bəxş etdi.

                  Çünki  bütün  bəşəriyyətin,  bütün  canlıların,  bütün  varlıqların,  yer  kürəsinin  özü,
                  mərkəzdə  yerləşən  nüvəsi  də,  İşığa,  isti  ilə  Ataş-a  möhtac  yaranıblar.  Törədici,
                  Törədəcəyini - istidə, isti ilə Törədir! (Ana isti, bala isti).
                  O ərazi və ərazidə xilas olmuş Nuh ailəsi və o insanların xilasına da, bir səbəb olmalı
                  idi. Ərazinin bə`zi sahələrində torpaq altından şölələnən od, dağda görünən od, İşıq, o
                  əraziyə, Kainat Bəxşı və Kainat Baxışı idi.

                  Ərazi  və  o  dövr  insanların,  nə  üçün  xilas  olunduğu  İşıqla,  isti  ilə  o  ərazinin  bir
                  “Diqqətdə” – olduğu kimi, xarakterizə oluna bilərdi.

                  Bəxş olunan o işıq, o parlaqlıq, o alov, onun əlaməti idi ki, dünya tufanından sonrakı
                  olan,  bütün  mərhələlərə,  həyata,  yaşayışa  başlanğıc,  törədici  İşıq  əlaməti kimi
                  bəyanlaşsın.  (Zər,  İşığın  -  pay  hissəsidir.  O,  zərrə,  çox  parlaq,  çox  tərəfli,  hərəkət
                  trayektoriyalarında  dayanmayan,  biri-birinə  dəyməyən,  toxunmayan,  kütləsi  olub,
                  çəkisi olmayan, vaxta-zamana sığmayan, Kainat boyu hərəkətdə olan, bütün kütlə və
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108