Page 1012 - Vahid Rzayev
P. 1012

1010




                  Yə'ni ki, bir çox musiqi səsləri, o səsin, mə'nasının mahiyyətini daşıdığı üçün, sanki
                  musiqiçilər,  öz  aralarında,  özlərinin  musiqi  dillərində,  öz  aralarında,  söhbətləşərək,
                  onlar bir  -  birlərinə  hansısa  bir  hadisəni,  çox  rahat,  çox  həlim  şəkildə,  bə'zən
                  həyəcanlı,  bə'zən  təlatümlü,  bə'zən  təəssüflə,  bə'zən  göz  yaşları  ilə,  bə'zən  gileylə,
                  bə'zən çağırışla, bə'zən əzəmətlə, o, halı, o, şəraiti, öz aralarında bir - birlərinə, başa
                  salıb, bir - birlərinə, izah etməyə, çatdırırlar.
                  Bizlər isə, o halların duyğu qədərini, duyğu səslərini, o halın, musiqi səsində, onun
                  duyğularını yaşayaraq, ya, ondan zövq alır, yaxud da ki, ondan, dinlədiyimiz o musiqi
                  duyğusundan, o musiqi halından, kədərlənirik.

                  Azərbaycanın, toy şənliklərində, toy ziyafətlərində, o, toyun sonunda səslənən, Gəlin
                  havası,  Vağzalı  sədası,  çox  -  çox  qədim  dövrdən,  Azərbaycan  toylarının  sonunda
                  səslənən musiqi əsəridir.
                  Klassik musiqilərdə, "vazqa" termin, kimi, işlədilir.

                  Amma ki, o "vazqa" termini, mahiyyət  olaraq,  bir  yerdən,  yə'ni,  bir  məntəqədən,
                  başqa bir məntəqəyə, uzaqlaşmağa, ayrılmağa getməyə, ayrılarkən vidalaşmağa, yeni
                  bir başlanğıc üçün, ayrılıb, kənara, uzağa getmə kimi, xarakterizə olunur.

                  Həmin  o  ayrılma,  uzaqlaşma,  "vazqa"  adlığı,  sonralar,  dəmir  yolu  stansiyalarına
                  verilən səslənən adı, vazqa adı, "Vağzal" kimi, ifadə olunub.
                  Həmin,  dəmir  yolu  vağzallarından,  qatarlar  ayrılıb,  bir  məntəqədən,  başqa  bir
                  məntəqəyə, yol alırlar, yol gedirlər.

                  O, ayrılma məntəqəsindən, Dəmir yolu Vağzalında isə, başqa bir ad, "Perron", adı da,
                  işlədilir.
                  Çox maraqlıdır, əgər "vazqa", bir məntəqədən, başqa bir məntəqəyə, Vağzalı da elə,
                  bir evdən, başqa evə, bir şəhərdən uzaqlaşıb, başqa şəhərə getmək üçün olan vasitə,
                  qatarlardırsa, həmin qatara, daxil olmaq isə, "Perron", adlanır.
                  "Perron", çox az, bir neçə pillədən istifadə olunmaqla, başqa böyük bir sahəyə, böyük
                  bir binaya daxil olmaq üçün, istifadə olunan, bir vasitə kimi xarakterizə olunur.

                  Hər iki hal, biri, "vazqa", biri "perron", hər ikisi də, yer dəyişməklə, bir yerdən, başqa
                  yerə, bir yaşayış yerindən başqa bir yaşayış sahəsinə, binasına daxil olmaq üçün vasitə
                  kimi, izah olunur.

                  Dəmir yolu vağzallarında, sərnişinlərin qarşılanma və yola salma sahəsi, "Platforma",
                  adlanır.
                  O, həmin, "platformadan", həm sərnişinlər yola salınır, eyni vaxtda da, səfərdən gələn
                  sərnişinlər, qarşılanırlar.
                  Həmin,  dəmir  yolunu,  hərəkət  verici  yolu  isə,  qoşalaşmış,  bir  cüt,  polad  relslərdən
                  ibarətdir ki, bir məntəqədən, başqa bir məntəqəyə, Vazqadan, bir yaşayış sahəsindən,
                  bir evdən, bir binadan, başqa bir binaya daxil olmaq üçün, Perrondan, ailə həyatını
   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017