Page 1010 - Vahid Rzayev
P. 1010

1008




                  "Təkamül", vaxtla - vaxtdan, mərhələdən - mərələnin, ara halı olmaqla, bir - birinin,
                  davamiyyət halı arasına, deyilibdir.
                  Çünki,  yer  üzündə  baş  verən  bütün  hallar,  tədricən  dəyişilərək,  bir  -  birini
                  tamamlayaraq, ona bənzər hal olduğundan, heç bir hal, tam sonlanmadan, ona bənzər
                  davamiyyətdə olduğundan, hər bir hal, təzə, yeni, indicənə, baş verdiyi kimi, görünür.

                  Belə bir halın olmasına isə, bir səbəb var, o da, vaxtın - zamanın, olmaması haldır.
                  Bu səbəbdən, hər nəyi görürüksə, onu, yeni kimi görür, onu, yeni kimi qəbul edirik,
                  ona, o hala,  yeni  bir  hal  kimi  yanaşmaq,  onu  indiki  halla,  indiki  dövrlə,  müqayisə
                  etməklə, ondan bir nəticəyə gəlməyə, çalışırıq.

                  Bir balaca da, irəli gedildikdə, hər hansı bir fikir, yanaşmasına, "mənbə", tələb oluna
                  bilir.
                  Tələb olunan, o "mənbədə", "nə deyilibdir", maraqlı deyil, "kim deyibdir", maraqlıdır.

                  "Niyə elə deyilibdir", maraqlı deyil, "nə vaxt deyilibdir ki?", maraqlıdır.
                  Hər bir halın, mahiyyəti yox, hər hansı bir halın, adlığı maraqlı olmağa başladığından,
                  bənzətmə, uydurma, oxşatma, ancaq müqayisə etmək baxışı ilə, yanaşılıb.

                  Hər nə, hər fikir, hər hansı bir mərhələdə deyilibsə, həmin fikir, o mərhələnin arasında
                  olan, fikirdir.
                  O  düşüncə  fikirləri  ilə,  o  dövrü,  o  mərhələni,  o  ardıcıllığı,  müqayisə  edərək,  bir
                  nəticəyə gəlmək olar ki, bu ardıcıllıq davamiyyətinə, təkamül adı, verilibdir.

                  Elm, belə bir fikir irəli sürür ki, yer üzündə Mamontlar, üç yüz min il bundan əvvəl,
                  mövcud olubdurlar.
                  Deməli əgər, Mamontlar üç yüz min il, bundan əvvəl mövcud olublarsa, deməli həmin
                  ərəfədə və ondan da, çox - çox əvvəl, Yer üzündə, insan mövcud olubdur.

                  Deməli, bir çox halların, mövcud və ardıcıl düzülüş halı, "min illərlə" deyil, "milyon
                  illərlə", ölçülə bilərlər.

                  Əgər, belə bir yanaşma ilə, hər hansı bir, tarixi mərhələyə yanaşsaq, deməli onların
                  ardıcıllıqlarının, mərhələ - mərhələ, bir - birini, tamamlama halı, düzülüş qaydası ilə
                  əvəzlənməsinə, "mərhələ - təkamül" kimi, anlaya bilərik.
                  Hal, mə'lum olanda, onun mərhələsi də, mə'lum ola bilir.

                  Halın  mərhələsi,  mə'lum  olursa,  o  həmin  mərhələnin,  mahiyyət  -  mə'nası  da,
                  aydınlaşmağa başlayır.
                  Əgər halın, mahiyyət - mə'nasını, o halın, o dövründə, baş verməsi kimi, qəbul etsək,
                  onda  indiki  dövrlə, keçmiş  dövr  arasındakı,  müqayisə  halı,  həmin  tarixi  mərhələni,

                  aydınlaşdıracaqdır.
                  Bir neçə, müqayisəli hal arasında baş verən, hal hadisə, onun, mahiyyət - mə'nasında,
                  mərhələ - təkamül, halı arasındakı, "mənbəni" aydınlaşdıracaqdır.
   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015