Page 1011 - Vahid Rzayev
P. 1011

1009




                  Müddətin,  öz  ardıcıl  düzülüşü  arasına,  "təkamül  arası",  müddət  deyilərsə,  onda
                  deməli,  bu  Yer  həyatı,  çox  dərin  bir  keçmişin,  çox  uzaqdan  gələn  bir  keçmişin,
                  davamiyyət  halı  arasında  olmaqla,  bir  -  birinin  əvəzlənmə  halı  arasında,  vaxta  -
                  zamana  sığmadığından,  indi  gördüyümüz,  bütün  hallar,  çox  cavan,  çox  gənc  kimi,
                  göründüyündən,  çox  uzaq  keçmiş,  hər  hansı  bir  halın,  yaxın  keçmişdə  axtarmaq
                  fikrini, yarada bilir.
                  Amma, Mamontların Yer üzündə mövcud olmasından isə, üç yüz min il ötür.

                  Çox  keçmişdən  də,  o  dövrün  insanı,  Mamontların  Yer  üzündə,  mövcud  olmasını,
                  yaddaşlardan - yaddaşlara keçirərək deyiblər.
                  Eyni  vaxtda,  arxeoloji  qazıntılardan  da,  aşkar  olunan,  sümük  qalıqlarının  əndazə
                  ölçülərindən  də,  bu  qənaətə  gəlinibdir  ki,  Mamontlar  Yer  üzündə,  o  mərhələdə
                  mövcud olubdurlar.

                  Halın özü, Mənbə deyil.

                  Halın özündə olan bir hal dəyişikliyi, keçid halında, bir Mənbədir.
                  Hər bir halın, qurtarmadan başlanan anı, o, mərhələnin başlanğıc halı, o, mərhələnin
                  davam halı, o, bir mərhələdən, o, bir təkamüldən, o, bir mənbədən bir də, o, təkandan,
                  başlanan halıdır.

                  13.04.2018

                  ***


                  Vağzallar, perronlar, platformalar, qoşa yollar...
                  Dünya musiqisində, klassik musiqilərdə, musiqi əsərlərində, musiqi partiturasını, not
                  açarı  ilə  başlayaraq,  notlardan  istifadə  edərək,  bəstəkarlar  musiqi  əsərlərini
                  bəstələyirlər.
                  Bəstəkarların,  notlardan  istifadə  edərək  tərtib  etdikləri,  həmin  partituralar,  musiqi
                  təhsili olmayana, çox maraqlı, çox əsrarəngiz, çox əl çatmaz kimi, görünə bilərlər.

                  Onlar, ilk baxışda belə görünə bilirlər, bir az qarışıq, bir az çətin, bir az qəribə...
                  Amma ki, bir çox musiqi işarələri, çox sadə anlamlar daşıyırlar.

                  Bütün musiqi işarələri, o musiqi səsinin, mə'nasını ifadə edir.
                  Musiqi əsərində, o səsin mə'na daşıyıcısı, ifadə olunmaqla, musiqi səsinin, o janrda,
                  onun daşıdığı, mə'na ifadəsi, səslənə bilər.

                  Çox  böyük  ehtimalla,  eşitdiyimiz  hər  hansı  bir,  musiqi  parçasında,  bizlər  onları,  o
                  səsləri, melodiyada - melodik olaraq, dinlədiyimiz halda, bəstəkarlar musiqiçilər isə,
                  həmin  əsəri,  mə'na  daşıyıcılığında,  mə'na  mahiyyətində  dinləyərək,  sanki,  həmin
                  musiqi  bəstəsini,  həmin  musiqi  əsərinin  mətnini,  bir  hekayə  kimi,  bir  novella,  bir
                  oçerk kimi, böyük bir dastan kimi dinləyirək dərk edirlər.
   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016