Page 913 - Vahid Rzayev
P. 913

911




                  Niyə burada, “papuc”, kəlməsi keçir?
                  Əgər, həmin kəlməni, hecalarda oxusaq, onda belə bir, çox maraqlı mahiyyət ortaya
                  çıxır.
                  Burada,  “pap”,  örtük,  qoruyucu,  müdafiəçi,  kimi  anlayış  verirsə,  “uc”,  kəlməsi  isə,
                  həmin  mə'mulatın,  uc  hissəsinin,  iti,  sivri,  uzanmış,  halda  olduğu  konstruksiya
                  formasının, təsvir edilməsidir.

                  Yə'ni,  “Pap-uc”,  geyim  olaraq,  nəyinsə  üstünü  örtməklə,  onun  uc  hissəsinin,  iti
                  ucluqlu olduğu, bildirilir.
                  Həmin, “pap”, sözün kök kəlməsi, daha haralara, işlədilməyə başlayıb?

                  “Pap-irus”- kağız mə'mulatı.

                  Onunla, nəyi isə, örtmək, bükməklə, onun özünü də, bükməklə, istifadə edilən.
                  “Papiros”  -  yə'ni  ki  tütünü,  həmin  o,  ağ  kağıza,  papirusa  bükməklə,  əldə  olunan,
                  mə'mulatın adı kimi, xarakterizə olunur.

                  “Papka” - kağız qovluğu.
                  O, papkanın içərisinə, o örtüyün içərisinə, kağız yığmaq üçün istifadə olunan, qovluq.

                  “Papaq”  -  baş  geyimi,  başa,  yə'ni,  Ağ  düşüncəli  olan,  (Qara  niyyətli  yox.
                  Azərbaycanda, “başında papağını bərk saxla”, ifadəsi, yə'ni ki, imkan vermə, Ağ işıqlı
                  olan - Ağıl başına, Ağıllı başına, qaranlıqlar, qara fikirlər dolsun), o, nahiyəni, örtən,
                  qoruyan.
                  Və  sairə,  və  bu kimi,  amma  ki,  Azərbaycan  ərazisində  sözlərin,  kəlmələrin onların
                  işlədilmə  mahiyyətləri,  heç  də,  söz  yığımından  ibarət  olmayan,  həmin  halın,
                  mahiyyəti daha çox yer tuturdu.
                  “Papucunun  tayıyam”  -  deməkə,  ərazimizə  ancaq  isti,  bolluq,  rahatçılıq,  çıraq  işığı
                  gətirə biləni, nəzərdə tutaraq işlədilmiş çox böyük bir mə'na, anlayışıdır.

                  08.02.2018

                  ***


                  Düşündürücüdür...
                  Çox sağ olun Əhməd müəllim.

                  Amma sizin təqdim etdiyiniz tarixi ərəfə xronoligiyası, tarixi ardıcıllığın Mifik yox,
                  real bir tarix mərhələsinin keçid aralarını xatırlatdınız.

                  Xıdır  -  Xızır  -  Nəbi  -  kimi  adlıq  olması,  ad  daşıması  və  Yer  üzünün  bir  çox
                  ərazilərində, Xızır adının tanınması, o adın bilinməsi, daşınması, mif, əsatir, rəvayət,
                  uydurulmuş nağıl ola bilməzdi.
                  Çünki, Yer üzünün tarixi mərhələlərində, iki dövr qalıbdır.
   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918