Page 908 - Vahid Rzayev
P. 908
906
Amma ki, inamla deyilir ki, baş verən, o hadisə, nəzərdə tutulmadığından, onun vaxtı,
şəraiti əvvəldən bilinmədiyi halda, o hala hazırlıqsız, ona, o hala, hazır olmadan baş
vermə hadisəsinə, “təsadüf”, “təsadüfən”, deyilib.
Bu hal, “təsadüfən”, adlığı, vaxtsız - zamansızlığın, işarə halıdır.
“Təsadüf” - yoxdur, çünki Vaxtsız - Zamansızlıq, mövcuddur.
Çünki vaxt - Zamanın özü də, axıcıdır.
Yer üzünə gələn canlı, tamamlanmış, anatomik - bioloji - fizioloji, halla Yer üzünə
yenib gəlir.
İnsan, canlı, Yer üzündən ayrılarkən, yə'ni ki, “ölüm”, anında, onun öz anatomik -
bioloji, görkəmi, bir cansız bədən kimi, bir konstruktiv quruluş kimi, Yer üzündə
qalır.
Yə'ni ki onun, insani olan görkəmi, Yer üzündə qalır.
Deməli onun bədən quruluş halı da, bu Yer məkanında qalmaqla, baş, bədən, göz, əl -
ayaq və sairə, bu Yer üzündə qalmaqla, o, Yer üzünü, tərk edir.
Maraqlı və qəribədir, o insan, bütün bədən forma quruluşunu bu Yer üzündə
saxlamaqla, Əbədiyyətə yüksəlirsə, bir halda da, deyilir ki, “o biri aləmdə, o etdikləri
ilə qarşılaşacaqdır”.
Deməli hər hansı halla qarşılaşmaq üçün, o halı görməyin özü də, lazımdır.
Əgər, o ölən, bütün bədən formasının quruluş halını, Yer üzündə qoyub, Əbədiyyətə
isə, “gözsüz”, “gözləri”, Yer aləmində qalmaqla, qayıdıbsa, o hər hansı bir halı, o
aləmdə necə görə bilər ki, hansı gözlə görə bilər ki?
Məsələ burasındadır ki, Yer aləmində, bütün Dini ayinlərin, icraasının bir üslubu var.
Hər bir Ayini, yerinə yetirərkən, icra edərkən, bütün ayinlərdə, hər hansı bir üsulla,
dini ayin zamanı, məcburi qayda da, əl - barmaqlar, Alın mərkəzinə, iki qaş arası,
nahiyəyə, toxunmaqla, icra olunur.
Dini ayin icrasının hansı ərazidə icra edilməsindən asılı olmayaraq, heç biri, heç
birindən, fərqi olmadan, həmin ayinlər, mütləq olaraq, Alın nahiyəsindən icra
edilməyə, başlayır.
Yə'ni ki, bu hal ona işarədir ki, icra etdiyin hər - hansı bir ayin, dua, Kainatı
çağırışının nəticəsini, öz anatomik gözündə yox, Zəka gözündə görəcək, Zəka
gözündə biləcəksən.
Zəka Gözünün mərkəzi isə, Alındadır.
Bütün Dini icraatlar, Alından başlamaqla, yerinə yetirilir.
Buddistlərdə, iki birləşdirilmiş əllərin, iki qoşa barmaqlar, Alına toxunmaqla,
əyilərək, başla tə'zim etməklə, yerinə yetirilir.