Page 901 - Vahid Rzayev
P. 901

899




                  Onda, İşıq Varlığı, öz, İşıq payı qədərini, artırır.
                  İşıq qədərinin özü, sanki, “şirin”, qədərinin, nizamlayıcısıdır.

                  Mə'dələr daxilində, “acı”, ilə, “turş”, miqdarı artdıqda, onlar, şirinlə, şor miqdarını,
                  azaldırlar.
                  Bu, sadə səbəbdən, o, acı ilə, turş miqdarını, nizamlamaq üçün “acırıq”.
                  Müxtəlif  qida  çeşidləri  ilə,  o,  qidalar  tərkibində  olan,  şirinlə,  şor  miqdarı,  mə'də
                  daxilində,  dörd  dadı,  bərabərləşdirib,  nizama  gətirdikdə,  daha  yemək  istəmirik,
                  qidalanmaq istəmirik, dayanırıq.

                  Çox vaxt da, İnsan deyir ki, “gözlərimə İşıq gəldi”.

                  Görəsən, o, nə İşıq idi ki, gəldi?
                  Həmin o, “İşıq”, dediyi, elə həmin yaradıcı, nizamlayıcı, varlıqları şirinlə, bir birliyə,
                  gətiriləni, deyirlər.

                  Azərbaycan xalq mahnısında, “yar şirin olar, şirin”, deyilir.
                  O,  halda,  insan,  duyğusunun,  yaddaşının,  şirini  ilə,  ikisi  arasında,  o,  yarla  bərabər
                  olmalı - olan, şirin nizam qədərini, ifadə edir.

                  Görəsən, bu yarda olan, o, nə şirindir ki, o, yarını, onu özünə, şirin bilir?
                  Axı, necə olur ki, Vətən şirin, bala şirin, yar şirin, həyat şirin, axı hardan gəlir bu,
                  şirin?
                  Axı, niyə şirin?

                  Bütün  halların,  nizamı,  bərabər  bölücüsü  arasında,  “şirin”  dayandığından,  o,  İnsan,
                  şirinlə - şirininin, bölüm halını, deyir, yad, edir.

                  Ümumiyyətcə, bütün canlılar, qida ilə, qidalanırlar.
                  Qidalanmaq, vücut, bədən daxilində, dörd əsas, dad komponentinin, yə'ni ki, turş, acı,
                  şirin,  şor,  komponentlərinin,  bərabər  nizamda  saxlamaq  məcburiyyətində  olduğunu,
                  onların, zəruriyyət halını, nizamda saxlamaq, vacibliyinə uyğun olaraq, varlığını bu
                  hallarla, sabit saxlamağa, çalışır.

                  İnsanın, canlının, acması üçün, mə'də daxilində, turşla, acı miqdarı, çoxalır.
                  Bu halda öd, dövrəyə girir.

                  Öd, miqdar - miqdar, mə'də daxilinə, öz acısı ilə, müdaxilə edir.
                  O, turş, acı miqdarı, şor, şirin miqdarını, sanki onu, “çağırmağa”, başlayır.

                  Bu səbəbdən, dörd komponentin, nizamını, bərpa etməyə, çalışırıq.

                  Məsələn, atın, ödü yoxdur.
                  Buna baxmayaraq, atın, mə'də daxili, divarları və qatları, hissə - hissə, onun mə'də
                  daxilinə, acı miqdarını, hasilə gətirərək, həzmə, köməkçi olur.
   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906