Page 935 - Vahid Rzayev
P. 935
933
Bu hal, “ilkinə qayıtma halı”, baş verməsə idi, o İlkin işıq qədəri, durmadan
genişlənər və nəticədə, İlkdən uzaqlaşma, səpələnmə halı ilə, İşıq gücünün yayılması
da, mə'nasız bir sonluqla, nəticələnməsi mümkün olardı.
Bu, sadə səbəbdən də, Astronomiyanın dediyinə görə, “Kainatın durmadan
genişlənməsi” - nin baş verməsi də, bir o qədər də, inandırıcı görünmür.
Əgər ki, dayanmadan Kainat genişlənməsi baş verərdisə, onda, bu genişlənməyə
mütənasib olaraq da, Yer kürəsinin həcmi, onun Günəş ətrafında, hərəkət
trayektoriyasının getdikcə böyüməsi və Günəşdən getdikcən uzaqlaşması ilə
nəticələnə bilərdi.
Belə olan halda isə, Yer üzündə bir ilimiz qəbul etdiyiniz kimi, 365 - gün yox, Kainat
genişlənməsi nəticəsində, müxtəlif ərəfələr, müxtəlif bir - birinə uyğun gəlməyən fəsil
ardıcıllıqları, olmalı idi.
Kainatda, həmin İşığın, ilkin yayılma və həmin İşığın, bir də, o, İşıq Sahibinə
qayıtması mexanikasını, dəyişə biləcək elə bir Varlıq da, mövcud deyildir.
Belə bir ilkinin, bir də, o İlkinə qayıtma mexanikası, belə bir halda işləkdir ki, bir çox
fiziki hal dəyişikliklərinə, biz insanlar, bir o qədər də, əhəmiyyət verməsək də, amma
ki, insanın Yer üzünə, yenib gəlməsi və Yer üzündən, bir də, o İlkinə, o İşıq Sahibinə
qayıtmasına, biz insanlar, “ölüm halı”, deyirik.
Amma ki, belə bir Kainat mexanikası, öz ilkin halını, təkrarlayır.
Yə'ni ki, o ilkin Partlayış anında, ayrılan işıq gücü, o İlkinə, o, ilkin İşıq Sahibinə, bir
də, dönüb qayıtmaqla, bir də, o İşıqla, bir də Onunla, birlikdə olmaqla, hər bir varlıq
Zərrədən varlıq olduğundan, bir də, o İşıq gücünə, qovuşmalıdır.
Gəldi - gedər, həyatın davamı da, belə qurulubdur.
Deyilir ki, tarix təkrar olunur.
Bu hal, düzgündür.
Amma, heç soruşmuruq ki, hansısa tarix, bir də, niyə təkrar olunmalıdır?
Çünki, bütün hallar, o, ilkin halında olduğu kimi , o əvvələ, o, İşığa qayıtmalıdır ki,
bütün hallar, Oval kimi, tam olub, tamamlansınlar.
Əgər ki, hər bir insanın, Yer üzündə, öz ömür müddəti çatırsa, onda o insan, o varlıq,
Yer üzündən ayrılır, bir də, Əbədiyyətə o İşıq Sahibi Mütləqinə, qayıdaraq qovuşa da,
bilsin.
Amma ki, bu məcburi olan hal, (qayıdış), bir də, Əbədiyyətə qayıtma halına görə, bu
belə qurulubdur ki, elə həmin insan da, o İlkin Partlayış halında olduğu kimi, bir də,
o, İşıq Sahibinə qayıtmaqla, yeni - yeni, Yaranmışlar yaranmalı olduğundan, bu
quruluş, bu həyat quruluşu o ilkin hal kimi, o böyük Partlayış halı kimi, belə
davamlıdır.

