Page 422 - Vahid Rzayev
P. 422

420




                  vasitəsi  ilə,  o,  ərəfəni,  qayalar  üzərinə,  həkk  etmişdilər  ki,  o,  dövrün  insanları  və
                  gələcək       nəsil      törəməsi,       öz       babalarından,        xəbərdar       olsunlar!
                  Çünki,  həmin  o,  tufandan  xilas  olmaq,  sağ  qalmaq,  bir  böyük  mə'na  daşıdığından,
                  həmin  hadisə və  ərəfəni,  ancaq  belə bir  üsullar,  daş-qayalara, o,  ərəfəni, daşı-daşa,
                  döymə üslubu ilə, tarixləşdirə biliblər!
                  Ur ərazisindən, Gəmi Qayadan, Nuh - çıxandan, dünya tufanından, bu ərazidən xilas
                  olmaq, çox mühüm bir hadisə kimi, yaddaş edilibdir!

                  Həmin,  On  Kitabəyə,  həkk  olunan,  o,  ərəfə,  xilas  olmuş  o,  İnsanlar,  Su  Tökən
                  bürcünü,  Qoç  bürcünü,  Buğa  bürcunü,  su  çəkilməyə  başladıqdan  sonra  Balıqlar
                  bürcünü, həkk etməklə yanaşı, o dövr Kainat mexanikasını, Astronomiyanı, ulduzlar
                  sistemini, Yazı - Alfavit cədvəlini, Riyazi ədədlər, simvollar, həndəsi formalar və s.
                  həkk edilmişdir!
                  Bu,  kitabələrə  həkk  olunan  mətnləri  Astronomiyanı,  Təbiət  elmlərini,  Səmavi
                  aləmdən  xəbərdar  olan,  Kahinlər,  Bablar,  Qamlar,  (maqlar),  rənglər  dünyasından
                  xəbərdar olanlar, nəzarət edirdilər!

                  Həmin, Qaya üstü təsvirləri, ancaq göz, baxış yaddaşında, baş yaddaşında gəzdirib,
                  daşımaq olardı!

                  Amma, həmin yazı simvollarını, daşdan - daşa köçürmək, onları bir yerdən, başqa bir
                  yerə daşımaq, çətinlik törətdiyindən, belə bir üslub axtarıb, tapdılar ki, su içərisində
                  bitən,  Qəmişlərin  ucluğundakı,  pambığa  bənzər  olan,  həmin  çiçəkləri  toplamaqla,
                  onları  ipə  çevirməklə,  ilkin  olan,  toxuculuq  xammalı,  əldə  edilibdir!
                  İlk, xalça toxumaq, ilmələmək üslubunu, Qəmiş lifləri vasitəsi ilə, toxuyublar, toxuya
                  biliblər!
                  Sonralar isə, həmin Qəmiş liflərini, daha da, yumşaq, zərif etmək üçün, yundan iplər
                  əlavə edərək, daha da, zərif parlaq olması üçün isə, İpək lifləri əlavə edib, ilk zərif
                  iplər  alaraq,  əldə  edərək,  xalları  -  xallara,  ilməliyərək,  qaya  üstü  yazıları,  işarələri,
                  yumşaq olan, parça tipində, qatlanan, rahatçılıqla gəzdirilə bilən, bu hala qədər gətirə,
                  biliblər!
                  Min illər keçməyinə baxmayaraq, ilkin Xalça toxuma üslubu, bu günə qədər davam
                  edərək, toxuculuq sənayesi, həmin ilkin xalça toxuma metodu ilə, liflərin düzünə və
                  liflərin eninə quruluşu ilə, parçalar toxunur!
                  Yə'ni, “utka” və “paunson”, hələ də, o, ilkin üslubla, toxunmaqdadırlar!

                  İlk xalçalar, Azərbaycan ərazisindən, Azərlərdən Yer üzünə gətirilmə səbəblərindən
                  biri, ilkin yazı mədəniyyəti olan, Qaya üstü təsvirlərin, davamı kimi, ardıcıllığı kimi,
                  ortaya çıxıb!

                  Çünki,  Gəmi  Qayada,  Qobustanda,  Azıx  mağarasında,  daş  üstü  təsvirlərin  başlıca
                  qayəsi,  Qoç,  Buğa,  ilkin  İnsan  siluyetləri,  müxtəlif  yazı  mədəniyyəti,  müxtəlif
                  simvollar, Svastika, Spiral, müxtəlif həndəsi formalar və s. təsvir olunublar!
   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427