Page 132 - Vahid Rzayev
P. 132

130




                  Tufana, güc gərdilər, sinə gərdilər, daşlarda xilas oldular ki, insan törəməsi də, davam
                  etdi, (tufan ərəfəsində, sudan xilas olmağa, başqa bir xilas vasitəsi olmuş olsa idi, çox
                  güman ki, o xilas vasitəsindən istifadə edib, onu tarixləşdirib, yaddaşlaşdıra bilərdilər
                  və bu tarixi, yaddaşlaşdırmağa, labüd olardı).
                  Amma,  dünya  tufanından  əvvəl,  Yer  uzundə  yaşayan  Bəşəriyyət,  evlənirdi  də,  bu
                  dünyadan köçürdü də. Tufan ərəfəsinə qədər, bu dünyadan köçən insanlara “O, ilkinə
                  qovuşdu, o, İşığına qovuşdu” – düşüncəsi ilə, yanaşırdılar və məzarlar üzərində nəsil,
                  törəmə rəmzləri ilə, müxtəlif işarələrlə işarələnirdi.

                  O,  törəmənin,  xüsusiyyəti,  davranışı,  insanlar  arasında  tutduğu  mövqe  tanıtma
                  “tamğa” işarələri ilə, simvolizə olunurdu.
                  O, tamğa işarələri ilə, yanaşı, müxtəlif təbii rəngləri, üzlərinə çəkməklə, işarə, bildiriş
                  daşıyırdı.
                  Dulusçuluq,  (saxsı, gil  qablar, əşyalar), üzərinə işarələr, (tamğa)  və bu  kimi,  başqa
                  mə`mulatlarda,  o  mə`mulatın  kimə,  kim  tərəfindən  hazırlanması  ilə  yanaşı,  hansı
                  nəslə, törəməyə aid olduğu bilinsin. O, işarələr, simvollar, ornamentlər nəsil, (qlan-
                  klan), bildirişi idi.

                  O işarələr, tamğalar, o, dövr insanların və nəsillərin bir-biri arasında, tanıtma işarələri
                  olmaqla yanaşı, onların xasiyyət, davranış, tutduğu mövqeyini bildirirdi. Sonralar o,
                  işarələr,  simvollar,  tamğalar  bayraq  şəklinə,  atribut  şəklinə  qədər,  gəlib  çıxdı.
                  Tufandan  sonra,  xilas  olmuş  insanlar,  daşlara,  qayalara  öz  nəsil,  törəmə  işarələrini
                  tamğalarını da işarə etdilər.

                  Onlarla yanaşı, daşlar, qayalar üzərinə, ən mühüm işarələr arasında, buynuzlu Qoç,
                  Buğa  şəkilləri  həkk  etmək  isə,  o,  Tufan  ərəfəsinin,  Qoç  bürcündən,  Buğa  bürcünə
                  keçən ərəfədə, baş verdiyi işarələnirdi.
                  O,  qeydlər,  o  işarələrlə  yanaşı,  daş  Kitabələrdə,  o,  dövr,  işlədilən  həriflərlə,  həkk
                  olunurdu.
                  Bu  gələcəkdə  böyüyəcək,  uşaqların,  törəmələrin  öz  “daş  yaddaşı”  –  daşlaşacaq
                  yaddaşında, bu davamlı, Əlifbası, olacaqdı.

                  Bu  ərazi,  tufandan  sonra,  insanlığın  Beşiyi,  Nənnisi  kimi,  adlandırıldı.
                  O,  dövrdən  sonrakı,  tarixi  mərhələlərdə,  bir  çox  ərazilərdə,  daş  üzərində  qazılmış
                  buynuzlu  Qoç,  Buğa  şəkilləri,  ona  işarə  idi  ki,  Yer  həyatı,  “bu  ərəfədə”, Dünya
                  tufanından sonra, ikinci dəfə, başlayıb!

                  Bu işarələr, bütün Bəşəriyyətə, yaddaş tövsiyyəsi idi!
                  O, insanlar, bir çox halları, yaddaşlaşdırırdılar. Ən böyük yaddaş, Su yaddaşı, hesab
                  olunurdu.
                  Çünki, Suyun  -  yaddaş  daşıyıcısı  olması,  o,  insanlara,bir  daha,  yaddaş  olundu  ki,
                  “suya mehriban olaq, sudan – su ilə xilas olduq, istəklərimiz, düşüncələrimiz, xilas
   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137