Page 131 - Vahid Rzayev
P. 131

129




                  Məzar  daxili  və  dibi,  daşla  kip  örtülürdü.  Ona  səbəb  yox,  mə`na  var  idi,  insanlar
                  daşlarda, qayalarda sudan xilas oldular anlamı daşıyıcısına, çevrildi.
                  Bir  səbəb  də,  o,  idi  ki,  bir  çoxları,  Tufan  vaxtı  zədələrdən,  aldıqları  yaralardan  və
                  özlərində ola biləcək, bə`zi xəstəlikləri, (onların müxtəlif tipləri) məzarları daxilindən,
                  torpaq yaddaşına süzülməsin, keçməsin.

                  Dəfndən  sonrakı  müddətdə,  yağacaq  yağışlar,  torpaq  səthindən  süzülərkən,  süzülüb
                  keçərkən, o, vicudlarda, (gedən bioloji proseslərin nəticələrindən), o, sular, özündə,
                  (“o halları”) yaddaşlaşdırıb, Yer altı sulara, qovuşdurmasın.
                  Yer  altı  Sular,  Yer  altı  Çaylar,  çox  mürəkkəb  şəbəkədir.  O,  Yer  altı  Çaylar,  Yer
                  kürəsinin,  dərin  qatlarında,  çox  sür`ətlə,  Yer  kürəsinin,  Ekvator  xəttinə  tərəf,
                  (şəbəkəli)  çatıb,  cəm  olub  oradan,  iki  Qütb  arasına  paylanır,  süxurları,  qatları
                  yeniləşdirir.
                  Bir də, iki Qütb arasından, Ekvatora xəttinə tərəf, səmtlənib, dayanmadan güclü olan,
                  su axınıdır.

                  O,  Su  axınları,  “yaddaş”  -  daşıyıcıları  olduqlarından,  məzarlar  daxilindən,  müxtəlif
                  xəstəlikləri, öz yaddaşında daşıyıb, Yer üzünə, müxtəlif xəstəliklər yayılmasın deyə,
                  məzarları, daş döşəmələrlə, torpaq qatından ayırırdılar!

                  O, axar Sular, bulaq, keşmə, kəhrizlər, çaylar vasitəsi ilə, (bir də “o hallar”), o, ola
                  biləcək, müxtəlif xəstəlikləri, Yer üzünə, Yer səthinə qaldırılmasın.
                  Torpaq, bitkilər, Su, o “halların daşıyıcısına” – çevrilməsin. Canlılar da, qida ilə, su
                  ilə, o, halların “daşıyıcısına” - çevrilməsin.

                  O,  şərtlər,  qanun  deyildi,  ola  biləcək,  nəticələr  kimi,  nəzərdə  tutulurdu.
                  Tufandan  sonra  xilas  olmuş  insanlar  arasında  Hz.  Nuh  səmalara  Baxıb-baxıb,
                  “İnsanlar bu ərazidə xilas oldular. Baxın ki, Günəşin, küləyin, buludların, yağışların,
                  suların, doluların, ərazisi olmaz. Onlar, Yer üzündə, hərəkətdə olar, bütün canlılarla
                  bərabərliyi  bölər,  bölüşdürər.  Çünki  onlar  Yer  üzünün,  hər  tərəfindən  gələr,  Yer
                  üzünün, hər tərəfinə yayılar, onların Ərazisi olmaz, onlar bütün ərazilərə çatar, onların
                  qarşısını kəsən də, olmaz”- deyə xitab etdi.

                  O, insanlar arasına, ətrafa, Səmaya köklü olaraq bir mehribançılıq, bir təşəkkürlülük
                  inamı  yarada  bildi.  İnsanlar  çox  sonralar  göy  qübbəsinə  Kəhkəşan,  bürclərə  isə,
                  Kəşanə deyərək, seyr edirdilər.
                  Tufandan  sonrakı,  ilk  məzarlar,  ancaq  məzarlıqlar  kimi  xarakterizə  olunmadı.  O
                  məzarlar mə`na daşıyıcılarına, yaddaş daşıyıcılarına çevrildilər.

                  Məzarlar üzərində yerləşdirilən, hündür, ensiz daşlar, bir mə`na daşıyırdı ki, gələcək
                  insanlara,  törəyəcək  övladlara,  bir  yaddaş  daşıyıcısı  olsun  ki,  tufan  vaxtı  insanlar
                  qayalarda, daşlarda, cəm oldular.
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136