Page 943 - Vahid Rzayev
P. 943

941




                  O, dayanmaz, onun özü dayandırmaz.
                  O, İlkinə qayıdan, bir də, ilkindən başlayan, anlayışıdır.

                  O, bir çarxa, o, bir təkərə, bənzər.
                  Onun, özü itməz, o, özünü, İtirməz, qanunudur.

                  Onun, simvolik forma quruluşu, Doqquzun simvol quruluşuna, bənzərdir.

                  O, dönər, o, döndərər, o, həmin ilkin olan halı, bir də, təkrarlayar, formasıdır.
                  Bəs, o dövür, o, Azərlər, bu quruluşu, bu simvolik formanı, bir - birlərinə, necə İzah,
                  edirdilər?
                  İki  Doqquzun,  iç  -  içə  quruluşu,  bir  tamın,  iki  Butanın,  qarşılıqlı  hərəkətdə,
                  dayanmayan, tükənməyən, sönməyən, hərəkət quruluşunu, tərənnüm edəcək.

                  Çox - çox sonralar, həmin iki, iç - içə doqquzluq quruluş formasına, insanlar, bir ad
                  da, ən - yan(a), İn, Yannı kimi (Инь, Янь), kimi, adlandırdılar.
                  Bu,  “Buta”, (bu  -  da),  daha  yüksək  anlayışda,  batini,  ezoterik,  İlahi  qanun  forması
                  kimi,  gözlə  görünməyən,  amma,  bütün  sirli,  gizli  aləmlər  arasını,  işlək  edən,  açan,
                  aydınlaşdıran kimi, xarakterizə edə, bilirdi.

                  Bu,  iki  doqquzluğun,  iç  -  içə  quruluşu  forması,  gecə  -  gündüz, xeyir  -  şər,  İşıq  -
                  Qaranlıq, o, dünya, bu dünya, Kainat (spake), formasını, Hindistanda, Kobra ilanını,
                  müqəddəs ilan kimi, şərh edərək, onun baş quruluşunda, iki Doqquzun, hər birində,
                  qara bir Xal, Buta, qululuşunun, tərənnümçüsü kimi, xarakterizə, edirdilər.
                  Bu  səbəbdən,  Azərbaycan  ərazisində,  Azərlər  arasında,  kahinlər,  kamillər,  batini,
                  ezoterik, İlahi qanunları, şərh edə bilən, bir çox, elm adamları, var idi!

                  Bu,  “Buta”  quruluş  fornasının,  bir  anlayışı  var  idi,  “nə  etsən,  necə  etsən,  necə
                  davransan, necə desən”, o, sənindir, buta kimin, bir də, ilki açıb, səni-sənə, öz halın
                  qarşısında, səni, göstərəndir, anlamı daşıyırdı!

                  Doqquzun  forması,  Doqquzun  Buta  formasını,  Batini,  Ezoterik,  İlahi  anlama,
                  gətirərək,  ona  bir  çox,  misallarla  müqayisələr  edərək,  onun  həqiqətən,  İlahi  anlam
                  daşıdığını, şərh edirdilər.
                  Qalaktikaların,  Doqquzluq  -  Buta formasında,  olduğunu,  Günəş  ətrafında,  Doqquz
                  Planetin  olduğunu,  vurma  cədvəlinin,  doqquz  sütundan  ibarət  olduğunu,  Dünyaya
                  bəxş  olunacaq  övladın,  doqquz  ayında  doğulacağını  və  bunun  kimi  sirli,  amma
                  səbəblərinin,  ardıcıllıqlarının,  bir  formadan,  bir  quruluşdan,  başqa  bir  quruluşa
                  keçməsini, istinin, İşığın itməməsini, bir neçə misallarla, şərh edərdilər.

                  Həmin,  Buta  quruluş  formasını,  çox  -  çox soralar, həndəsi qaruluş kimi,  Ornament
                  quruluşu kimi, bir çox Arxitekturalarda, istifadə etməklə, Azərlər, onun mahiyyətini,
                  İlahiliyini, qorumağa çalışıblar.
   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948