Page 821 - Vahid Rzayev
P. 821

819




                  Yer  üzündə,  hələlik  metal  filizi  aşkar  edilməmişdisə  də,  amma  insanlar,  bütün
                  dövrlərdə, evlənirdilər də, ailə də qururdular, ilkindən olaraq Tanrıya da, Kainata da,
                  inancları                                         var                                        idi.
                  Bu, Yer həyatından ayrılıb, köçüb, gedirdilər də, ölürdülər də, doğulurdular da, amma
                  ki,  sarı,  rəngi,  Günəşin  İşığını,  bir  rəmz  kimi,  qadına  aid  edib,  Suyu  isə  -  Ağ  İşıq
                  rəmzi kimi, kişiyə məxsusluğunu, əsas bilirdilər.
                  Azərbaycan ərazisində, çox - çox qədim dövrdən, qadınların geyimlərində, baş, yaxa,
                  ətəkliklərində istifadə olunan gümüşdən olan mə'mulatlar, gümüş bəzəklər isə, belə
                  bir işarələrlə onlar, ətraflarına işarə bildiriiş kimi, xəbərdarlıq işarə, belə xarakterizə
                  olunurdu  ki,  bu  qadınlar  da,  ərləri,  ərənləri  ilə  yanaşı  olaraq,  ərazisini,  öz  xalqını,
                  törəməsini qoruyub, ərənlərlə, onlarla yanaşı olaraq, döyüşkən, sədaqətli olduğunun,
                  rəmzi kimi, simvol anlayış kimi, daşınardı.

                  06.12.2017
                  ***

                  Düşüncəni, cümləyə çevirən, əlifbadır...
                  Ətrafımızda hər nəyi görürüksə, o, gördüklərimizin, özü, hər biri, ayrı-ayrılıqda, bir
                  əlifbadır, (alfavit).

                  O,  gördüklərimizin  hər  birini,  ayrı  -  ayrılıqda,  onları  öz,  “əlifbasında”,  oxumağa
                  çalışırıq.
                  Çalışırıq da, oxuyuruq da!
                  Rəssam üçün, rənglərlə təsvir edəcəyi, hər-hansı, rəsm əsərinin başlanğıcı, molbertlə
                  başlayır.
                  Həmin, molbert üzərinə, müxtəlif rəng çalarlarını, yığmaqla, əlindəki fırça ilə, rəsm
                  əsərini, rənglərlə, təsvirə çevirir, onu rənglərin - rənglərində, təsvirə çevirir.

                  Molbert, rəssam üçün, rəng çalarlarının, ilkin əlifbasıdır.

                  O, rəngləri o, əlifbadan, tabloya köçürür.
                  Rəssam,tabloda  rənglər  ardıcıllığını,  peyzajlarla,  cümləyə  çevirir,  rəngarənglik
                  cümləsinə çevirir.

                  Son nəticədə, rəssamın çəkdiyi əsərə baxdıqca, onun, “əlifbasında”, o, əsəri rənglər
                  əlifbasında, biz də baxaraq, oxuyuruq.
                  Bəstəkar, musiqi partiturasını, musiqi əsərini, notlar, “əlibasının əsasında”, yazır.

                  Musiqi  ifaçıları,  həmin  tərtib  olunmuş,  musiqi,  “əlifbasından”, oxuyaraq,  musiqi
                  əsərini, səsləndirirlər.

                  Həkim, resepti, tibb alfavitinə uyğun olaraq, yazır.
                  O, əlifbanı, əczəxanada (aptektə), çalışanlar, oxuya bilirlər.
   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826