Page 497 - Vahid Rzayev
P. 497
495
sən və məndir.
O, itməz, o, dəyişilməzdir.
O, dayanmaz, onun özü dayandırmaz.
O, İlkinə qayıdan, bir də, ilkindən başlayan, anlayışıdır.
O, bir çarxa, o, bir təkərə, bənzər.
Onun, özü itməz, o, özünü, itirməz, qanunudur.
Onun, simvolik forma quruluşu, Doqquzun simvol quruluşuna, bənzərdir.
O, dönər, o, döndərər, o, həmin ilkin olan halı, bir də, təkrarlayar, formasıdır.
Bəs, o dövür, o, Azərlər, bu quruluşu, bu simvolik formanı, bir - birlərinə, necə izah,
edirdilər?
İki Doqquzun, iç - içə quruluşu, bir tamın, iki Butanın, qarşılıqlı hərəkətdə,
dayanmayan, tükənməyən, sönməyən, hərəkət quruluşunu, tərənnüm edəcək.
Çox - çox sonralar, həmin iki, iç - içə doqquzluq quruluş formasına, insanlar, bir ad
da, ən - yan(a), İn, Yannı kimi (Инь, Янь), kimi, adlandırdılar.
Bu, “Buta”, (bu - da), daha yüksək anlayışda, batini, ezoterik, İlahi qanun forması
kimi, gözlə görünməyən, amma, bütün sirli, gizli aləmlər arasını, işlək edən, açan,
aydınlaşdıran kimi, xarakterizə edə, bilirdi.
Bu, iki doqquzluğun, iç - içə quruluşu forması, gecə - gündüz, xeyir - şər, İşıq -
Qaranlıq, o, dünya, bu dünya, Kainat (spake), formasını, Hindistanda, Kobra ilanını,
müqəddəs ilan kimi, şərh edərək, onun baş quruluşunda, iki Doqquzun, hər birində,
qara bir Xal, Buta, qululuşunun, tərənnümçüsü kimi, xarakterizə, edirdilər.
Bu səbəbdən, Azərbaycan ərazisində, Azərlər arasında, kahinlər, kamillər, batini,
ezoterik, İlahi qanunları, şərh edə bilən, bir çox, elm adamları, var idi!
Bu, “Buta” quruluş formasının, bir anlayışı var idi, “nə etsən, necə etsən, necə
davransan, necə desən”, o, sənindir, buta kimin, bir də, ilki açıb, səni-sənə, öz halın
qarşısında, səni, göstərəndir, anlamı daşıyırdı!
Doqquzun forması, Doqquzun Buta formasını, Batini, Ezoterik, İlahi anlama,
gətirərək, ona bir çox, misallarla müqayisələr edərək, onun həqiqətən, İlahi anlam
daşıdığını, şərh edirdilər.
Qalaktikaların, Doqquzluq - Buta formasında, olduğunu, Günəş ətrafında, Doqquz
Planetin olduğunu, vurma cədvəlinin, doqquz sütundan ibarət olduğunu, Dünyaya
bəxş olunacaq övladın, doqquz ayında doğulacağını və bunun kimi sirli, amma
səbəblərinin, ardıcıllıqlarının, bir formadan, bir quruluşdan, başqa bir quruluşa
keçməsini, istinin, İşığın itməməsini, bir neçə misallarla, şərh edərdilər.