Page 264 - Vahid Rzayev
P. 264
262
Dəmir Filizi - maddələrin İtməməsi qanununa, tabe olaraq, bir haldan, başqa bir hala
keçərkən, yüksək dərəcəli istidə əriyir də, qaynayır da, zindanda döyülüb uzanır da,
burulur da, əyilir də, kəsilib, qısaldılır da.
Ağac - maddələrin itməməsi qanununa tabe olaraq, bir haldan, başqa bir hala keçərək,
yonulur da, kəsilir də, qazılır da, əyilir də, yonulub, yonqarlanıb da, yanır da, sınır da.
Daş - maddələrin itməməsi qanununa tabe olaraq, kəsilir də, yonulur da, sınır da,
yüklərə dözür də, formalara, tabe, olur da.
Neft, Qaz, Torf - yanır da, buxarlanır da, e'mala tabe olur da, bir haldan, başqa bir
hala keçib, istiliyə çevrilir də və. s. və. i.
Bir, İnsandır ki, bu termik hallara, e'mallara tabe olmur, bir haldan, göz qabağında,
başqa formaya, keçmir.
Qəribədir, bu İnsan.
Quruluşunu, formasını, tərtibatını, görkəmini dəyişməyən, bir İnsandır.
İnsanda, törədicilik qabiliyyəti var.
İnsanlar arasında, kişi - qadın, yenə də, sabit İnsan törəyir.
İnsan ancaq, özünə bənzər, eyni olan, törəmə - törədə bilir.
İnsan - yüksək istiyə, soyuğa dözməyən, aclığa tab gətirməyən, əyilməyən,
gərilməyən (mexaniki tə'sirlərə, materiallar müqaviməti, metallar, ağaclar kimi),
buxarlanmayan, mexaniki tə'sirlərlə, burulmayan, döyülməklə (termik), forma
almayan, formasını, görkəmini, rəngini, irqini dəyişməyən, bir İnsandır.
Əgər ki, elə bir tə'sirlər olarsa, o, tə'sirlər qarşısında, İnsan ancaq, ölə bilir, amma
İnsani formasını, dəyişmir.
Qəribədir bu insan, maraqlıdır bu insan.
Qida ilə qidalanan İnsan, vücudunda maddələr mübadiləsi nəticəsinda, təbii ehtiyaca,
məcburdur, amma özü dönüb, dəyişməyən, bu, İnsandır.
Qəribədir, bu İnsan, sirlidir bu, İnsan.
Bir çox, suallar çıxır ortaya.
Bütün kütlələr, bütün varlıqlar, bütün görkəmlər, bütün quruluşlar dəyişə bildiyi
halda, niyə dəyişmir, sabit qalır, bu İnsan?
Səbəb nədir, niyə formasını, görkəmini, quruluşunu, dəyişməzdir, bu İnsan?
Bütün varlıqlar yaranıbsa, İnsan da, o yaranmışlardan biridirsə, niyə bütün formalar,
quruluşlar, kütlələr, cisimlər dəyişərkən, niyə dəyişməyəndir, sabitdir, bir bu İnsan?
Onda, nədir bu İnsan, onda niyədir, bu İnsan?
Qəribədir, bu İnsan.