Page 221 - Vahid Rzayev
P. 221

219




                  bağlanmasa əgər, tək bir faza ilə, müsbət yüklə, elektrik cərəyanı, tezlik əmsalı, (50
                  Hz), alınmır.
                  Amma  ki,  iki  metal kütlə,  rels və qoşa, qatar  çarxları  arasında,  statik  yük,  yaranır.
                  Qatar, tam sür'ət yığaraq, hərəkətə gəldikdə, qatar, öz önündə, hardasa, 160 - 200 metr
                  qədərində, statik, “zərrə haləsi”, yaranır.

                  Deməli, qatar hərəkət etdiyi zaman, qatarın sür'ətindən, asılı olaraq, qatar tərtibatının,
                  (müxtəlif yük daşınması üçün, istifadə olunan, vaqonlar), önündə və arxasında, 160 -
                  200  metr,  məsafədə,  relslərdə,  5  -7  dəqiqə  ərzində,  həmin  statik  Yük  haləsi,  qalır.
                  Qatar  keçdikdən  sonra  da,  relslərdə  həmin  statik  yük  haləsi,  tədricən,  zəyifləyərək,
                  sönür.
                  Çox vaxt, dəmir yol keçidlərində, avtomobil mühərrikinin, sönməsi, keçidlərə, qatar
                  yaxınlaşarkən, baş verir.
                  Avtomobil  mühərrikini,  hərəkətə  gətirmək  üçün,  yə'ni,  kinetik  enerjini,  mexaniki
                  enerjiyə çevirmək üçün, mühərrikin daxili yanma kamerasında, yanacağı alışdırmağa,
                  şamlara, 16000 V, gərginlik verilir.

                  Avtomobilə  lazım  olan,  gərginlik  yükü,  müqayisədə,  qatarın,  statik  Zərrə  -  İşıq
                  yükündən,  az,  zəyif  olduğundan,  həmin  statik  qüvvə,  keçidlərdə  sanki  mühərriki,
                  “boğur”, dayandırır.

                  Qəribə bir hal da, ondadır ki, qatarla, avtomobilin, toqquşma anı, çox vaxt, sürücünün,
                  sol tərəfindən, sol qolu tərəfində, baş verir.
                  Bir çox hallarda, yə'ni keçiddə, şlaqbaum açıldıqdan sonra, keçiddən bir neçə maşın
                  rahat keçə bilir, amma, axıra qalan maşın, həmin 160 - 200 metrə arasında yaranan,
                  statik    yük    tezliyi    “sahəsinə”      düşdüyündən,       mühərrik      anilikdə,    sönür.
                  Dəmir  yolu  keçidlərində,  qatarla,  avtomibillə  toqquşduqda,  qatar  qabağında,
                  avtomobil,  maşın,  maniyə,  hardasa,  100  -  200  metr,  bə'zən  də,  daha  uzaq
                  məsafəyəcən, sürünür.

                  Buna səbəb nədir?

                  Məsələ burasındadır ki, relslə, qatar təkəri arasında toplanmış, yaranmış statik qüvvə
                  olan, “zərrə - İşıq-toplum - yastığı”, (məsafəyə görə), o, an qatarda tədricən sönməyə
                  başladığından,         “toqquşma”,          məsafəsi,         bu       səbəbdən,         uzanır.
                  Bəs bu, “zərrə, işıq, toplumu”, statik qüvvə, nəyin səbəbindən, baş verir?
                  Kainatda,  dəyişməyən,  təkzib  olunmayan,  dayanmayan,  sönməyən,  yubanmayan,
                  ləngiməyən, susmayan, dəyişməsi də, mümkün olmayan, bir qanun, mövcuddur.

                  Bu  mövcudiyyət,  bütün:  kütlə,  cisim,  varlıqlara,  aid  olub,  bütün  varlıqlar,  o,
                  dayanmayan hərəkət qanununa, tabedirlər.
                  Bəs, bu hərəkət qanununu, işlək edən, hansı Kainat mexanikasıdır?
   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226