Page 220 - Vahid Rzayev
P. 220
218
Günəbaxan, tacı “şirəsinin”, yapışqanlı olması, bəlkə də, (ehtimal), oynaq, boyun,
sinir, əzələ ağrılarına, çox vacib bir, məhluldur və komponentdir?
Kim bilir...
26.11.2015
***
Dəmir yolu keçidlərində, Avtomobil mühərriki sönür - niyə?
Yer üzündə, Dəmir Yolu şəbəkələri, xətləri, müxtəlif yük daşımalarında, çox mühüm,
yer tutur.
Həm, yük daşımalarında, həm də, sərnişin daşımalarında, qatarlar, İqtisadiyyata,
sərfəli nəqliyyat, vasitəsidir.
Amma ki, bu nəqliyyat növünün, dəmir yollarının, avtomobil keçidlərində, avtomobil
mühərriklərinin sönməsi səbəbindən, bir çox, faciəvi, İnsan ölümü ilə nəticələnən,
qəzalar, baş verir.
Həmin keçidlərdə, avtomobil mühərriklərinin, qəfildən sönmə səbəbi, hələ də,
müəmmalı olaraq, qalmaqdadır.
Nə baş verir, nə səbəbdən, dəmir yol keçidlərində, qatar yaxınlaşanda, avtomobil
mühərrikləri, sönür?
Qəribə bir, fiziki prosesin nəticəsundə, belə bir vəziyyət, yaranır.
Dəmir yolu qatarı, hərəkətə gəlməyə başladıqda, qatar təkərləri, çarxları, sükunət
İnersiyasından, (hərəkətsizlik halından), hərəkət halına - ətalət inersiyası halına, keçir.
Qatar sür'əti artdıqca, relslə, qatar təkərləri (qoşa təkər), arasında, statik yük, yaranır.
Həmin, yaranan statik yük, eyni vaxtda hərəkətə, köməkçi elementə, çevrilir.
Yə'ni, çarxla, rels arasında, iki metal kütlə arasında, “zərrə, İşıq toplum yastığı”,
yaranır.
Qatar, tam sür'ət aldıqda (burada qatar vaqonlarının sayı da, mühüm bir amildir),
relslə, təkər arasında hardasa, 1,6 mm, “qalınlığında”, İşıq - Zərrə, toplum yastığı,
yaranır.
Onlar, bir - birlik halında olduqlarından, sanki, qatar kütləsi, 1,6 mm. hündürlüyündə,
havada, boşluqda, hərəkət, edir.
Bu, hava “yastığı”, zərrə statik, qüvvədir.
Bəs, həmin statik (deyək ki, enerji), Zərrə - İşıq toplumu, rels vasitəsi ilə, niyə
neytrallaşmır, niyə yerə, “axmır?”.
Halbuki, elektrotextikada, mənfi və müsbət qütb (yük), nəticəsində, elektrik cərəyanı,
alınır.
Elektrotexnikada, elektrik cərəyanı almaq üçün, mütləq bir qütbü, mənfi, minus, yükə,