Page 924 - Vahid Rzayev
P. 924

922




                  İki hal, iki hədd var...
                  İlkinin  ilkinindən,  yaranışın  ilkinindən,  o  böyük  partlayışın  ilkinindən,  iki  hal,  iki
                  hədd olmasa idi, onda, o böyük partlayışdan ayrılan və ondan alınan, istiliyin miqdar
                  həddi, dayanmadan davam etsə idi, o böyük partlayışın son nəticəsi, özünün, yanmış
                  olan külü ilə, nəticələnəcəkdi.

                  O böyük partlayışın işıq və isti həddinin güc qədərinin, yayılıb dayanma, həddindən,
                  başlayaraq,  soyuma  halı  ilə,  o  böyük  partlayışdan,  alınan  istilik  həddinin
                  sərhədliyindən başlayaraq, dayanmadan, soyuma halı baş versə idi, onda o soyumanın
                  -  soyuq  həddinin  sonu  isə,  bütün  kütlələrin  soyuqdan,  çürüntü  halı  ilə,  nəticələnə
                  bilərdi.
                  İki hal, iki hədd var.
                  Bir isti, bir də, soyuq həddi var.

                  Bir gəliş, bir qayıdış həddi var.

                  İsti soyuğun özündə, soyuq da, elə istinin özündə var.
                  İkisi, bir - birini təkrarlamır.

                  İkisi, bir - birini, tamamlayır.
                  İstinin sərhədliliyinin son nöqtəsindən, Soyuq başlayır.

                  Soyuğun sərhədliliyinin son nöqtəsindən, İsti başlayır.
                  İsti soyuqda - soyuq istidədir.

                  İsti olmasa, olmaz.

                  İstinin əvvəli, o böyük partlayışın, son nəticəsi, isti ilə olmasa idi, ardıcıl davamiyyət
                  halı pozular, ondan isə, yaddaşsızlıq olar.
                  Soyuq hal, istinin güc halının, sərhədliliyinin göstəricisidir.

                  İkisi birlikdə, “sən və məndir”, çünki olan bu hal, əvvəldəndir.
                  Çünki bütün dualar da, iki hədli, iki hallıdır.

                  O da elə, “O, və səndir”.
                  Bir hallı, bir hədli, ancaq “O” - nun, özüdür.

                  Bu səbəbdən, iki hallı, iki hədli arasında, bir hədli, bir hallı da, mövcuddur.

                  O, bir olmasa, Törəmə mümkünsüzdür.
                  Deyilir və görünür ki, bütün hallar ikilidir!

                  Amma ki, o, “Birdən”, o, Birlə başlamaqla, ikilidir.
                  Çünki ilkdən, O, bir olmasa idi, ondan törəmə, ondan ayrılma da, ikili olmazdı.

                  Bizi karıxdıran da, olan o ikililikdir.
   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929