Page 754 - Vahid Rzayev
P. 754

752




                  Çox, diqqətli araşdırılmalardan, bu qənaətə gəlinir ki, “xal”-çaçılıq”, sənəti, peşəsi də,
                  məktəbi  də,  Maq  məktəbinin,  Kahinlər  məktəbinin,  bir  dərs  vəsaiti  kimi  də,  başa
                  düşmək olar!
                  Ola bilməz ki, hər hansı bir, sənət, ustalıq, peşəkarlıq, üslub, birdən-birə, heç bir əsası
                  olmadan, meydana çıxsın!

                  Hər  bir,  sənətin,  sənətkarlığın,  ustadlığın,  hər  hansı  bir  məktəbin,  əvvəli,
                  məcburiyyətdən yox, labüdlükdən ortaya çıxar!
                  Boş-boşuna, lazımsız, mə'nası heç də, aydın olmayan, hər hansı bir üslub, yanaşma,
                  ardıcıllıq, lazımsız olaraq, birdən-birə, ortaya çıxa, bilməz!

                  Hər bir başlanğıc, bir mə'na, kəsb edər!

                  Azərbaycan ərazisindən, Azərlərdən, ilkin təsviri sənət üslubu, Xalçalarla, xal yanına,
                  xallar vurmaqla, başlayıb!
                  Məsələ burasındadır ki, Dünya tufanından xilas olmuş, o, dövrün İnsanları, o, həmin
                  ərəfəni,  Gəmi  Qayada,  daş  qayalara,  On  böyük  Kitabə  üzərinə,  çaxmaq  daşlarının
                  vasitəsi  ilə,  o,  ərəfəni,  qayalar  üzərinə,  həkk  etmişdilər  ki,  o,  dövrün  insanları  və
                  gələcək nəsil törəməsi, öz babalarından, xəbərdar olsunlar!

                  Çünki,  həmin  o,  tufandan  xilas  olmaq,  sağ  qalmaq,  bir  böyük  mə'na  daşıdığından,
                  həmin  hadisə və  ərəfəni,  ancaq  belə bir  üsullar,  daş-qayalara, o,  ərəfəni, daşı-daşa,
                  döymə üslubu ilə, tarixləşdirə biliblər!
                  Ur ərazisindən, Gəmi Qayadan, Nuh - çıxandan, dünya tufanından, bu ərazidən xilas
                  olmaq, çox mühüm bir hadisə kimi, yaddaş edilibdir!

                  Həmin,  On  Kitabəyə,  həkk  olunan,  o,  ərəfə,  xilas  olmuş  o,  İnsanlar,  Su  Tökən
                  bürcünü,  Qoç  bürcünü,  Buğa  bürcunü,  su  çəkilməyə  başladıqdan  sonra  Balıqlar
                  bürcünü, həkk etməklə yanaşı, o dövr Kainat mexanikasını, Astronomiyanı, ulduzlar
                  sistemini, Yazı - Alfavit cədvəlini, Riyazi ədədlər, simvollar, həndəsi formalar və s.
                  həkk edilmişdir!
                  Bu,  kitabələrə  həkk  olunan  mətnləri  Astronomiyanı,  Təbiət  elmlərini,  Səmavi

                  aləmdən  xəbərdar  olan,  Kahinlər,  Bablar,  Qamlar,  (maqlar),  rənglər  dünyasından
                  xəbərdar olanlar, nəzarət edirdilər!

                  Həmin, Qaya üstü təsvirləri, ancaq göz, baxış yaddaşında, baş yaddaşında gəzdirib,
                  daşımaq olardı!

                  Amma, həmin yazı simvollarını, daşdan - daşa köçürmək, onları bir yerdən, başqa bir
                  yerə daşımaq, çətinlik törətdiyindən, belə bir üslub axtarıb, tapdılar ki, su içərisində
                  bitən,  Qəmişlərin  ucluğundakı,  pambığa  bənzər  olan,  həmin  çiçəkləri  toplamaqla,
                  onları ipə çevirməklə, ilkin olan, toxuculuq xammalı, əldə edilibdir!
   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759