Page 84 - Vahid Rzayev
P. 84

82




                  Necə ki, “İçəri Şəhər”, Bakıda, Şəhər içərisində, bir, Şəhər idi.
                  Şəhər içərisindəki, bu şəhər, “Elm şəhəri”, “Elm mə'bədləri”, adlandırılırdı!

                  Bu şəhərin arxitekturası, Günəş modelinin, mə'nasını daşıyırdı.
                  Qala Divarları, elementlərinə daxil edilmiş “yarım dairə”, bürclər, çıxıntılar, Günəşin,
                  Sferik İşıq saçma, vaxtının, anının, əks elətdiricisi kimi, inşa edılirdı.

                  Qoşa qala “qapısı”- çox maraqlı bir yaddaş anlayışı idi.

                  O,  qapı,  Şımal  səmtini  bildirməklə,  belə  bir  anlam  daşıyırdı  ki,  “Elm  şəhərinin  iki
                  qapısı  var,  Birindən  daxil  olub,  elm  öyrənərsən,  İkinci  qapıdan,  o,  Elmi,  öyrənib
                  çıxarsan. Sağ qapıdan daxil olarsan, Sol qapıdan, çıxarsan”.
                  Qala daxili, “İçəri şəhər”, daxilində olan bütün Elm, tədris Mə'bədləri, dörd sahəyə
                  (sektorlara) ayrılmışdı.

                  Şimal qapısı - (qoşa qapı) Fəlsəfəyə,
                  Şərq səmti - həndəsə, riyaziyata,

                  Cənub səmti - Astronimiya, Qərb səmti - Biologiya, Təbiətşünaslığa, ayrılmışdı!
                  Müəllümlər (əslində isə, “Mu- alım”, ifədəsində idi, yə'ni ki, ondan, o Mualımdan,
                  “Mu”-  işıq  daşıyıcısı,  “alım”  -  isə,  ondan  öyrənim,  mənimsəyim,  kimi,  xarakterizə
                  olunurdu.

                  “Mu”-qitəsi də, elm İşıq qitəsi kimi, tanınırdı. Amma İşıq elmini o həddə gətirdilər ki,
                  İşıq qədərini, Prizmalardan, dayaqlar arasından (obelisk) çox güclü İşıq ötürücülüyə,
                  nail oldular. Amma, o İşığı, hədlərdən artıq olaraq, bir yerə yönəltmək nəticəsində,
                  partlayış  yarandı,  elə  o  partlayış  da,  “Mu”  Qitəsini,  sular  altına  qərq  etdi)  O,
                  Mualımlar,  ailələri  ilə,  elə  həmin  şəhər  daxilində,  “İçəri  şəhər”,  daxilində,
                  yaşayırdılar.

                  Qala divirlarında, üst sahəsindəki bütün çıxıntılar, hesabatlar idi.
                  O, çıxıntılar mərhələləri, müddətləri, bildirirdilər.

                  Çox-çox  sonrakı  mərhələlərdə,  Elm  mə'bədləri,  dağıdılmağa  başlandıqda,  Elm
                  şəhərinin, Cənub divarları da, dağıntılara mə'ruz qaldı.
                  O, müəllimlər də, ailələri ilə birlikdə, sıxışdırılırdılar.

                  Elm  şəhəri  daxilində,  bir  qanun,  bir  anlayış,  hökm  sürürdü,  bu,  “Elm  -  Elmlərin
                  içərisindədir. Elmlər, biri-birini tamamlamaqdadır!”.
                  Yə'ni ki, O, Elmi, hər-hansı bir Elmi, öyrənmək isəyirsənsə, onu bütün olan elmlər
                  içərisindən, arasından, öyrənmək olar!

                  “Qız  qalasını”,  tədqiq  etmək  üçün,  bütün  qala  divarları,  hündürlük  və  enlər  nəzərə
                  alına bilər.
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89