Page 813 - Vahid Rzayev
P. 813

811




                  Deməli, qatar hərəkət etdiyi zaman, qatarın sür'ətindən, asılı olaraq, qatar tərtibatının,
                  (müxtəlif yük daşınması üçün, istifadə olunan, vaqonlar), önündə və arxasında, 160 -
                  200 metr, məsafədə, relslərdə, 5 -7 dəqiqə ərzində, həmin statik yük haləsi, qalır.
                  Qatar  keçdikdən  sonra  da,  relslərdə  həmin  statik  yük  haləsi,  tədricən,  zəyifləyərək,
                  sönür.
                  Çox vaxt, dəmir yol keçidlərində, avtomobil mühərrikinin, sönməsi, keçidlərə, qatar
                  yaxınlaşarkən, baş verir.

                  Avtomobil  mühərrikini,  hərəkətə  gətirmək  üçün,  yə'ni,  kinetik  enerjini,  mexaniki
                  enerjiyə çevirmək üçün, mühərrikin daxili yanma kamerasında, yanacağı alışdırmağa,
                  şamlara, 16000 V, gərginlik verilir.
                  Avtomobilə  lazım  olan,  gərginlik  yükü,  müqayisədə,  qatarın,  statik  Zərrə  -  İşıq
                  yükündən,  az,  zəyif  olduğundan,  həmin  statik  qüvvə,  keçidlərdə  sanki  mühərriki,
                  “boğur”, dayandırır, söndürür.

                  Qəribə bir hal da, ondadır ki, qatarla, avtomobilin, toqquşma anı, çox vaxt, sürücünün,
                  sol tərəfindən, sol qolu tərəfində, baş verir.

                  Bir çox hallarda, yə'ni keçiddə, şlaqbaum açıldıqdan sonra, keçiddən bir neçə maşın
                  rahat keçə bilir, amma, axıra qalan maşın, həmin 160 - 200 metrə arasında yaranan,
                  statik yük tezliyi “sahəsinə” düşdüyündən, mühərrik anilikdə, sönür.
                  Dəmir  yolu  keçidlərində,  qatarla,  avtomibillə  toqquşduqda,  qatar  qabağında,
                  avtomobil, maşın, maniyə, hardasa, təxminən, 100 - 200 metr, bə'zən də, daha uzaq
                  məsafəyəcən, sürünürlər.

                  Buna səbəb nədir?
                  Məsələ burasındadır ki, relslə, qatar təkəri arasında toplanmış, yaranmış statik qüvvə
                  olan, “zərrə - İşıq-toplum - yastığı”, (məsafəyə görə), o, an qatarda tədricən sönməyə
                  başladığından, “toqquşmadan sonrakı - dayanma” məsafəsi, bu səbəbdən, uzanır.

                  Bəs bu, “zərrə, işıq, toplumu”, statik qüvvə, nəyin səbəbindən, baş verir?
                  Kainatda,  dəyişməyən,  təkzib  olunmayan,  dayanmayan,  sönməyən,  yubanmayan,

                  ləngiməyən,  susmayan,  dəyişməsi  də,  mümkün  olmayan,  bir  qanun,  mövcuddur.
                  Bu  mövcudiyyət,  bütün:  kütlə,  cisim,  varlıqlara,  aid  olub,  bütün  varlıqlar,  o,
                  dayanmayan hərəkət qanununa, tabedirlər.
                  Bəs, bu hərəkət qanununu, işlək edən, hansı Kainat mexanikasıdır?

                  Kainatda,  bütün  kütlələr,  hər  an,  dayanmayan,  yubanmayan,  sükunət  inersiyası
                  halından,  ətalət  inersiyası  halına,  hərəkətinə,  keçirlər.  (məsələn,  kinetik  enerjinin,
                  mexaniki enerjiyə, çevrildiyi, kimin).
                  Bu hal nəticəsində, zərrə - işıq - toplum, gücü yaranır.
   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818