Page 812 - Vahid Rzayev
P. 812

810




                  Dəmir yolu keçidlərində, Avtomobil mühərriki sönür - niyə?
                  Yer üzündə, Dəmir Yolu şəbəkələri, xətləri, müxtəlif yük daşımalarında, çox mühüm,
                  yer tutur.

                  Həm,  yük  daşımalarında,  həm  də,  sərnişin  daşımalarında,  qatarlar,  İqtisadiyyata,
                  sərfəli nəqliyyat, vasitəsidir.
                  Amma ki, bu nəqliyyat növünün, dəmir yollarının, avtomobil keçidlərində, avtomobil
                  mühərriklərinin  sönməsi  səbəbindən,  bir  çox,  faciəvi,  İnsan  ölümü  ilə  nəticələnən,
                  qəzalar, baş verir.

                  Həmin  keçidlərdə,  avtomobil  mühərriklərinin,  qəfildən  sönmə  səbəbi,  hələ  də,
                  müəmmalı olaraq, qalmaqdadır.

                  Nə  baş  verir,  nə  səbəbdən,  dəmir  yol  keçidlərində,  qatar  yaxınlaşanda,  avtomobil
                  mühərrikləri, sönür?
                  Qəribə bir, fiziki prosesin nəticəsində, belə bir vəziyyət, yaranır.

                  Dəmir  yolu  qatarı,  hərəkətə  gəlməyə  başladıqda,  qatar  təkərləri,  çarxları,  sükunət
                  İnersiyasından, (hərəkətsizlik halından), hərəkət halına - ətalət inersiyası halına, keçir.
                  Qatar sür'əti artdıqca, relslə, qatar təkərləri (qoşa təkər), arasında, statik yük, yaranır.

                  Həmin, yaranan statik yük, eyni vaxtda hərəkətə, köməkçi elementə, çevrilir.
                  Yə'ni,  çarxla,  rels  arasında,  iki  metal  kütlə  arasında,  “zərrə,  İşıq  toplum  yastığı”,
                  yaranır.
                  Qatar,  tam  sür'ət  aldıqda  (burada  qatar  vaqonlarının  sayı  da,  mühüm  bir  amildir),
                  relslə,  təkər  arasında  hardasa,  1,6  mm,  “qalınlığında”,  İşıq  -  Zərrə,  toplum  yastığı,
                  yaranır.
                  Onlar, bir - birlik halında olduqlarından, sanki, qatar kütləsi, 1,6 mm. hündürlüyündə,
                  havada, boşluqda, hərəkət, edir.

                  Bu, hava “yastığı”, zərrə statik, qüvvədir.

                  Bəs,  həmin  statik  (deyək  ki,  enerji),  Zərrə  -  İşıq  toplumu,  rels  vasitəsi  ilə,  niyə
                  neytrallaşmır, niyə yerə, “axmır?”.
                  Halbuki, elektrotextikada, mənfi və müsbət qütb (yük), nəticəsində, elektrik cərəyanı,
                  alınır.
                  Elektrotexnikada, elektrik cərəyanı almaq üçün, mütləq bir qütbü, mənfi, minus, yükə,
                  bağlanmasa əgər, tək bir faza ilə, müsbət yüklə, elektrik cərəyanı, tezlik əmsalı, (50
                  Hz), alınır.

                  Amma ki, iki metal kütlə, rels və qoşa, qatar çarxları arasında, statik yük, yaranır.

                  Qatar, tam sür'ət yığaraq, hərəkətə gəldikdə, qatar, öz önündə, hardasa, 160 - 200 metr
                  qədərində, statik, “zərrə haləsi”, yaranır.
   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817