Page 312 - Vahid Rzayev
P. 312
310
Zirvəyə yüksəlmə, olmasa əgər, onda, o həndəsi formalı dağda, ağacda, piramida
quruluşlarının zirvəsində, orta qurşağında, ətəyində nə kimi halların, baş verdiyini,
görmək mümkünsüz olar.
Deməli, onda yerdən qopub, zirvələrə yüksəlmək gərəkdir.
Yer üzündə e'lan olunmuş müxtəlif sahələrdə “o, zirvəni fəth etdi”, fikri ilə də,
yekunlaşmaq olmur.
“Zirvə”, içərisində, hələ fəth olunmamış nə qədər, zirvələr var.
Hər bir insan, zirvələrə qalxmağa, yüksəlməyə gəlir, Yer üzünə.
Bu gün kimsə, nəyisə, tapdısa, fəth etdisə, kəşf etdisə, bu onun, bilmək marağının
zirvəsi, bilmək istəyinin, zirvəsidir.
Bu demə, son deyil.
Zirvə, sondurmu?
Yox, hər hansı “zirvəyə yüksəlmək”, son yox, hələ bir başlanğıcdır.
Hər Yer üzünə gələn insan, öz “zirvəsini”, özündə, axtarıb, tapmağa, gəlir.
Amma ki, hər hansı bir zirvə, bütün zirvələr, hamı üçün, hər kəs üçün də, deyil.
Hər bir fərdin, nələri isə bilməyə, tapmağa, araşdırmağa, öz üslub xətti, vardır.
“Zirvələr”, sondurmu?
Müəllimin, alimin, peşəkarın, ustanın, sənətkarın öz sahəsində yüksəlduyi “zirvə”,
onu müşahidə edən şagirdi üçün, bu hal, əyani vəsait, başqa bir “zirvəni”, araşdırıb
tapmağa, bir yoldur, bir zəmindir.
Yaxşı şagird də, öz marağında, öz suallarında, yeni “zirvələr”, araşdıracaqdır və o, da,
o, sahədə, yeni zirvələr, tapacaqdır!
Yer üzündə, müxtəlif yüksəkliklər, mövcuddur.
Dağ silsilələrində:
Everest, Tyan - Şan, Camalunqba, Kazbek, Ağrı Dağı, Şah dağ, Haça dağ və s. hər
birinin ayrı - ayrılıqda, öz Zirvəsi, vardır!
Bilirik ki, onların zirvəsi vardır!
Bilirik ki, zirvəsi olmayan, dağ olmur.
O, dağlara, dəfələrlə çıxanlar, o dağ yüksəkliklərində, olanlar vardır.
Amma, bunlara baxmayaraq, o, sahənin də, öz maraqlısı, “ora daha, fəth edilib”,
deməklə, kifayətlənmir, dayanmır daha.
O, da öz marağında, öz yol xətdində, öz axtarışında, o, həmin zirvəyə, yüksəlməyə
çalışır.
- elm sahələri də belədir.