Page 288 - Vahid Rzayev
P. 288
286
Bu icraat, səhərlər soyuq su ilə, əl - üz yuyulması, biz insanları, Kainat aləmindən,
Yer aləminə qaytarıb qovuşdurma metodikasıdır.
Başqa bir halda isə, İnsanı, yer aləmindən “ayırıb”, Kainat aləminə, rəvan bağlamaq
metodikası kimi də, fəalityət göstərə bilir.
Səhərin soyuq suyu, əllərə, üzümüzə, sifətimizə ovuclarımızdan toxunduqca, gecənin
yuxu statikasından, əyin paltarı, yataq dəstindən, səkkiz saat ərzində vücudda cəm
olmuş, Statik yükün neytrallaşdırmasına xidmət edir.
Anilikdə, hiss etmədiyimiz “üşünmə”, həmin yığılmış, statik yükdən, vücutu azad
edir, ayıldır, neytrallaşdırır.
Yenidən, Yer aləmi ilə, Kainat aləminə sabit, sakit, rəvan rabitəni tənzimləyir.
İnsan qorxduqda, diksindikdə də, xalq arasında deyərlır ki, “ona soyuq su ver, içsin”,
bu halda da, “qorxu”, statikasından yığılan yük, bu üsulla neytrallaşa bilir.
Vücut daxili qan dövranı da, bu prinsipdə işləyir.
Ürəkdə, dörd kamera heç də, ürəyi “Qüvvətli, dözümlü olmağa”, xidmət etmir.
Ürəkdə açılan iki mə'dəcik, qanı təzyiqlə damarlar, kapilyarlar sisteminə vurur.
“Vuran”, o, iki mədəcik anilikdə bağlanır, iki köməkçi mə'dəcik açılaraq, damar
sistemindən qayıdan qanı mədəciyə qəbul edir.
Yə'ni, qan təzyiqi 120/90, 120 - damarlara təzyiqlə vurulan qan, 90-sistemdən
qayıdan, qan təzyiqidir, gücüdür.
Həmin, 120 - ilə, 90-arasında olan ani fasilə də, qanın statik yükdən neytrallaşdırma
anıdır.
Qan vücutda mühüm yaddaç daşıyıcısıdır.
Bir halda isə, Rezuslardır.
120 -”müsbət”, rezus, 90 -”mənfi”, rezus kimi, qan öz yaddaşında daşıyacaqdır.
Hər an, ürək vurduqca, ürəkdən keçən qan miqdari, o qan dövriyəsində olan bütün
kənar halları yə'ni, gördüyü, eşitdiyi, qarşılaşdığı, düşüncəni, istəkləri, arzuları,
inkarları, e'tirazları, özünə ətrafına “üsyanları”, dadları, rəngləri və s. yaddaş edərək,
öz tərkibində yadda saxlamağa xidmət edər.
Heyvanat aləmi də, “əl-üzlərini”, yuyarlar.
Bir halda isə, insan isti su ilə çimər, isti sudan ayrılan, buxar əhatəsində hamamlanar.
Bu, “hamamlanmaq”, anlayışı qədim Azərbaycanda, Azərlərdən qalma, bir “sağlam
olub, sağlamlığa qovuşma”, anlamı ilə, hamamları xüsusi hamam Arxitekturasına
uyğun olaraq, inşa edərdilər.
Hamam sağlamlığı, hamamdan başlayan “bədən sağlamlığı”, anlayışı, tədricən ətraf
ərazilərə, yayılmağa başlayıb.