Page 956 - Vahid Rzayev
P. 956

954




                  Bir düşüncələri isə, möhtaclıq düşüncələri, özü ilə, özünündür.
                  O düşüncələrinin hesabına, axtarır - tapır.

                  İnsan,  maraqlanır,  icad  edir, qurur -  quraşdırır,  mühakimə  edir,  yazığı  gəlir,  bə'zən
                  bağışlayır, bə'zən isə, heç bağışlamır da.
                  İddialar edir, özündən razı qalır və s. və i.

                  Düz deyilib ki, insan həm möhtac, həm də ki, mütləq olan bir varlıqdır.

                  Nəyi necə düşündüsə, o düşüncəsini də, əsas bilir.
                  Çünki, insan varlığı, “robot”, deyil ki, və knopka -düymələri də, yoxdur ki, Kainatdan
                  onun, hansısa bir düyməsini sıxsınlar ki, “bunu et”, hansısa düyməsini, sıxsınlar onu,
                  “söndürsünlər”, ki, “bunları isə, eləmə”.

                  Bu  səbəbdən  də,  hər  addımımız  da,  hər  baxışımız  da,  hər  nəfəsimiz  də,  hər
                  düşüncəmizə də, cavabdehlikdə dayanar, cavabdehlik daşıyar!
                  Bu  mə'nada  düzgündür  ki,  insan  bir  çox  hallara  möhtac  ola  bilər,  ancaq  ki,
                  düşüncələrində, davranış və hərəkətlərində, azaddır və müstəqildir!

                  08.03.2018

                  ***


                  Onlar, bir də, var olmağa, ayrılır...
                  (maddələrin, enejinin, itməməsi qanunu)

                  Bütün varlıqlar, bir - birindən, ayrılır.
                  - törənib ayrılır,

                  - törədib ayrılır,

                  - törəmə ilə, ayrılır,
                  - törətməyə, ayrılır.

                  Amma ki, bir - birindən ayrılır.
                  Amma ki, ayrılıb da, yox da, olmurlar.

                  Bir - birindən də, uzaq da, olmurlar.
                  O, öz İlkinin ətrafında, olur.

                  O - ndan, uzaqlaşa bilmir, O - ndan uzaq, olmur.

                  Ayrılan - olduğu kimi olur, amma ki özü, olduğu kimi, olur.
                  Nə - nədən, ayrılmır ki?

                  Necə, ayrılmır ki?
                  Hər ayrılan da, özü də bir, törədici olur.
   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961