Page 595 - Vahid Rzayev
P. 595

593




                  Yə'ni,  bu  əsasda  olan,  tarixi  məqamı,  bu  ərazidə  oturaq  həyat,  sürdüyümüzdən,
                  həmişə  Ərazimizə  ətrafdan  müxtəlif  insanlar,  müxtəlif  xalqlar,  bizə  qonaq  gəliblər
                  Bizim, Ulu babalarımız, öz Ərazilərində, həmişə kənardan qonaq gələnləri, bir Qonaq
                  kimi bilib, bir qonaq kimi, qarşılayıblar.
                  Çünki, ətrafdan gələn qonaqlar, bizim ərazimizə, qonaq gəliblər!

                  Babalarımızdan  bizə  qalan  yaddaş  payıdır  ki,  yaddaş  mirasıdır  ki,  biz  Azərbaycan
                  ərazisində, Azərlər, həmişə ərazimizdə qonaq qarşıladığımızdan, bu, sadə səbəbdən,
                  Qonaq Pərvərik!
                  Çünki, ulu babalarımız, bu ərazinin, sahiblıri, idilər!

                  Əgər, Ulu Babalarımız, hardansa, kənardan, bu əraziyə özləri bir qonaq kimi gəlmiş
                  olsa idilər, onda ərazinin sahibi yox, ərazidə özləri qonaq kimi, olardılar!

                  Onlar da, elə bu dövrə qədər, bizlər də, ancaq özümüzü istəyər, yaxınımıza, gəlmək
                  istəyənləri,  köklü  surətdə  qəbul  etməzdik!  (Eqaizmin,  ən  köklü  səbəblərindən  biri,
                  ancaq özünü tanımaq, ancaq, özünü öymək).
                  Ulu Babalarımızdan, bizə, Ərazimizə qalan, ən böyük miraslardan biri, Qonaqpərvər
                  olmağımızdır
                  Bu xüsusiyyət, bizim bu Ərazinin sahibləri olduğumuza, şübhəsiz bir, sübutdur!

                  Ola bilməz ki, Azərbaycan ərazisində, oturaq həyat sürmüş, Ulu babalarımız, istifadə
                  etdikləri, bütün, bir Hecalı sözləri, ancaq, pərakəndə halda, heç bir, məntiqə, mə'naya
                  sığmadan, tələffüz etsinlər, danışıqlarında da, o fonemlərdən, dağınıq, sistemsiz halda,
                  ifadə etsinlər!
                  Dil-dilçilikdə, mühüm amillərdən biri, oturaq həyat, sürməyimizdədir!

                  Bu  Ərazidə,  Azərbaycan  ərazisində,  Azərlərin,  Oturaq  həyat  sürdüklərinin əsas, bir
                  üstünlüyü onda, o mə'nada olub ki, Ulu Babalarımız, özünü, ərazisini, ətrafını, onu
                  əhatə edən coğrafiya, onu əhatə edən Təbiəti, gözü önündə, ardıcıl olaraq, fəsillərin
                  biri-Birini  əvəz  etməsini,  dəyişmələrini,  o  Dövr  insanları,  məcbur  edibdir  ki,
                  verdikləri, çağırdıqları, səsləndirdikləri, danışdığı, dediklərini, verdikləri hər hansı bir
                  Ad,  köklü  surətdə,  o,  Xalqın,  o,  Ərazinin,  oranın,  xarakterini,  mətinliyini,  düşüncə
                  tərzini, ətrafa münasibətini, təmsil edə, bilsin, təmsil etsin!

                  Bu  baxımdan,  bir  çox  fikirlər,  Adlıqlar,  mə'nalar  və  məntiqlər,  bu  ərazidən,
                  Azərbaycan ərazisindən ətraf ərazilərə yayılıb gedib, özünə əsaslı yer tutub.
                  Bütün, tarixi hallarda, bütün retual, bütün adətlərdə, bütün yanaşmalarda, hər hansı bir
                  ənənə,  Toylardan  tutmuş,  toylarda  olan,  xına  gecəsindən,  səhərə  yaxın  Gəlin
                  gətirilməsindən,  hamamlarda,  qırmızı  fitədən  istifadə  ,  yas  mərasimlərində,  dəfn
                  mərasimlərində,  məzar  üstü  ziyarətlər  və  sairələr,  və  nələr-nələr,  Musiqi  Janrı,
                  Qəzəlləri, Muğamları, Ritmik muğamları, ancaq ona məxsus olduğu, bu çox Qədim
                  Azərbaycan ərazisinin, bu Əhalinin, Böyüklüyündən, Ulu olduğundan xəbər verir!
   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600