Page 252 - Vahid Rzayev
P. 252

250




                  O otdan dərman preparatı hazırlamağa dəyər, mümkündürmü?
                  Bir maraqlı hal da, ondadır ki, dırnaqlı heyvanlar, keçi, qoyun, inək və s çöldə daş
                  tapıb, o daşı yalayırlar.

                  Həmin daş, natrium xlor (duz), o heyvanlara nə verirə fikir vermirik.
                  Məsələ  budur  ki, dəri,  dəri  üstü  yun,  tükü  sabit  saxlamaq  üçün,  orqanizmləri  isti  -
                  soyuğa      davamlı      olması     üçün      (termodinamuka),        o    “duzu”,     yalamaq
                  məcburiyyətindədirlər.
                  Tövlələrdə,  axurlarda,  o  heyvanlar  üçün  daş  duz  qoyulur  ki, o  heyvan  o  daş  duzu,
                  yalasın?
                  Bunlara təsərrüfatçılar bəlkə də, bir o qədər də, əhəmiyyət vermirlər.

                  Həmin “ot”, həmin “daş duz”, o heyvanların sağlamlıq ehtiyacını tə'min edir.

                  Bə'zi məqamlarda, karıxmayaq.
                  İnsan,  canlı  yaranışında  Qadın  -  Kişi,  Erkək  -  Dişi,  ancaq  vasitəçi  olaraq,  bir
                  iştirakçılardırlar.
                  Yə'ni  ki,  atam  -  anam,  məni  “yarada  bilməz”,  o  səbəbdən  ki,  onların  özləri
                  yaranmışdılar.  Onlar  məni  necə  “yarada”,  bilərlər  baxımından  yanaşsaq,  bir  çox
                  örtülü, sirli məqamlar aydınlaşa bilir.

                  Yə'ni ki, əgər, canlı yaranışına, qadın - kişi, erkək - dişi bir vasitəçilərdirsə, bəs sirli,
                  örtülü yaranış prosesi, necə baş verir?
                  Deyilir ki, hər bir yaranış, bir zərrədən yaranışdır.

                  Zərrə, İşığın yayılmış, səpələnmiş halı olub, Kainat daxili, bütün kütlə və varlıqlardan,
                  maniyəsiz  keçərək,  sərbəst  amma,  yaranış  tə'yinatını  gözləyən,  bir  İşıq  payıdır.
                  O,  Zərrə  payı,  bütün  Kainatın,  vaxtsız  -  zamansızlıq  qanununa  tabe  olaraq,  xaotik,
                  özbaşına yaranışa, “Ol”, qərarını vermək gücünə malik, deyil.
                  İşıq Sahibi, Yaradan, o, Sahibi Mütləqin Özü, Qərar - Tə'yinatı Vermək ixtiyarında və
                  hüququndadırlar.
                  Bu ilkin olan hal, heç vaxt Kainatda, vaxta - zamana sığmayan bir qanun olduğundan,
                  Kainat sistemində, xaotik, özbaşınalıq hökm sürə bilmir.

                  Deyək ki, yaranışa ayrılan, o, bir İşıq - Zərrə payı ki, “canlı” yaranışına tə'yinat aldı
                  (Ol ki), o, zərrə payı ilkin olan Qadın varlığında16 - ya, yə'ni Kainatda hərəkətdə olan
                  bütün küllü  -  kütlələrin  hərəkət  sür'ətinə  uyğun  olan,  tezliyə  uyğun  olaraq,  tə'yinat
                  alır.

                  Düzgündür ki, yer aləmində insanlar deyir ki, “ömür qədəri, tale, bəxt, qədər, qismət”,
                  həmin o, ilkin olan, 16 - lıq ərəfəsində, Oğlan - Qız, və ya ekiz, üçəm “olsun”, gününə
                  aiddir.
   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257