Page 726 - Vahid Rzayev
P. 726

724




                  Yaranışın mahiyyətində, ardıcıl hərəkətlər, İşıq mahiyyəti olmasa, onları yaratmağın
                  da, mə'nası olmaz.
                  Bütün  məfhumların,  olan,  bütün  hərəkətlərin  Mahiyyətlərini,  olduğu  formaları
                  dəyişməyə, Güc çatmaz.

                  Bütün, hərəkətlərin, bütün ardıcıllıqların, formasını, mexanikasını, başqa cürə, başqa
                  Quruluşda dəyişməyə, Başqa bir Varlıq gücü, Tapılmaz.
                  Onu,  o,  dəyişməyi  mümkün  olmayan  gücü,  Kainatda,  fərziyələrlə,  “icad  etmək”,
                  olmaz.
                  Çünki,  İşıq  Sahibinə,  güc,  qüvvə  Sahibinə,  Bütün  Hərəkətlərin  Sahibinə  isə,  Sahib
                  Olmaq, Olmaz.

                  “O”- nu, dəyişib, başqalaşdırmaq da, Olmaz.

                  O, Başlanğıca, O, İlkə, təkminlərlə yanaşmaq, Olmaz.
                  Onları, Yenidən, istədiyimiz kimi, istədiyimiz ardıcıllıqlarla, dəyişmək, Olmaz.

                  Nəyi,  nələri  dəyişə  bilsək  də,  bütün  hərəkət  vericilərin,  onların,  İlkindən  Olan,
                  hərəkətlər Bazasını, istədiyimiz kimi, dəyişmək, Olmaz.
                  08.09.2017

                  ***
                  Bir daha, Buta, - Eksentrik, haqda...

                  Dünya  Tufanından  xilas  olmuş,  Azərbaycan  ərazisi  və  Azərlər,  bütün  hal  və
                  hərəkətlərə,  mə'na  və  məntiqlə  yanaşaraq,  hər  bir  hərəkət  halına,  tək  Ad  verməklə
                  kifayətlənməyib, onun mə'na və iş prinsipini, mahiyyətini, aydınlaşdırırdılar.
                  Ən böyük güc, mə'na və məntiqdə, mahiyyətdə, təşəkkül, tapırdı.

                  Cümlə və fikir çox yığcam, amma ki, məntiqi, əks etdirirdi.
                  Bütün  quruluşların,  həndəsi  formaları,  olmaqla,  onların,  hansı  və  nə  kimi,  mə'na
                  daşıdığı, açıqlanırdı və o da, aparıcı bir məntiqi, aydınlaşdırırdı.

                  Bütün,  həndəsi forma  və quruluşlar,  İşıq,  İşıqdan başlandığını  izah  edirdi və bütün
                  sahələrdə, aparıcı olduğu, izah olunurdu.

                  Buta,  tükənməyən,  dayanmayan,  sona  çatmayan,  hərəkətlərə  törədici  funksiya
                  olduğunu bilərək, Buta hərəkətini, eyni vaxtda, əyani olaraq da, göstərirdilər.
                  Necə  ki,  o  dövr  İnsanın  anatomik,  fizioloji  quruluşunda,  Buta  (Eksentrik  -  həndəsi
                  quruluş), forması izah edilirdi.

                  İnsanın hərəkəti, Çanaq Sümüyünün və hərəkətinin, Buta tipində, Eksentrik tipində,
                  İşıq daşıyıcısı olduğu, onlara daha mə'lum idi.
   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731