Page 722 - Vahid Rzayev
P. 722
720
***
Həm razı, həm də, narazı...
Narazı-narazı, razıyıq,
Razı-razı, yenə də, narazıyıq!
06.09.2017
***
Buta, açar
İlkdən, Azərbaycan ərazisində, Azərlərdən (Dünya tufanından xilas olduqdan sonrakı
mərhələlərdə), ilk, daş yazılar, piktoqraflar, simvollar, Gəmi qayada, (Nuh - Çıxan,
Naxçıvan, Azərbaycan), Daş kitabələrdə, daşlara, qayalara, döymə üsulu ilə,
tarixləşdiriblər!
Bu, daş yazı simvollarında, əsasən Doqquz “Səmavi işarələr”, özünə məxsus yer
tuturdu və eyni zamanda, sirli aləmlərə, “daxil olub”, dərk etmək üçün, mühüm
işarələrlə, mə'nalarını daşıyırdı!
O, simvollar, sistemləşdirilmiş şəkildə, bir - birini, tamamlama və bir - biri arasında,
bir vəhdətlilik, ardıcıllıq, daşıyırdı!
O, simvolların, mə'na və funksionallıqlarını, dəqiq bildiklərindən, onları bir ad, “qu-ş,
dili” kimi, (qu-İşıq, Ş-isə, istilik, həyatilik əlaməti kimi), xərakterizə olunurdu!
Onlardan əsasən, doqquz İşarələrə:
Dörd bucaq,
Üç bucaq,
Romb,
Dairə,
Oval,
Günəş (rəmzi),
Spiral,
Svastika (Kainat, dördə bölünüb, Dörddədir),
Səkkiz bucaq (iki dörd bucağı, üst-üstə, çəpinə qoymaqla),
Buta!
“Buta” - isə, Doqquz İlahi, Kainat həndəsi simvol işarələrinun “sirli”, açarı idi!
İçəri şəhər daxilində, inşa edilən, Günəş Mə'bədi, (“Qız Qalası”), İçəri şəhər
mərkəzinə doğru deyil, Qala (Qa, yenə də, İşıq), divarına yaxın olması, “Eksentrik”,
Buta nəzəriyyəsini əsas götürərək, Günəş hesabatlarının, göstəricisi idi!
“Eksentrik, Buta” - bu mə'nanı daşıyırdı ki, bütün hesabatlar, Günəşdə son olmayan,
sona çata bilməyən, dayanmayan, tükənməyən “İşıq simvol “ kimi, xarakterizə

