Page 357 - Vahid Rzayev
P. 357
355
Çox-çox qədim dövürdə, İlkdən olaraq, Azərbaycan ərazidində, Azərlərdən ifadə
olunan Də-də (yaşlı, ahıl, təcrübəli, təmkinli, kamil, Ata), “Qor” - İşıqlı, İçıq saçan,
İşıq daşıyıcıdı, “Qu - dd” isə, əvəz olunmaz, başçı, cəsarətli, öncül, öndə gedən,
qorxmaz, müdafiə edən kimi, xarakterizə olunurdu!
Bu baxımdan, bu təhlildən, “Dədə Qor-Qudd”, İşıqlı, Kahin, Kamil, Cəsarətli, Başçı
kimi, Öncül kimi, Səhf etməyən, karıxmayan, karıxdırmayan kimi, ifadə olunurdu!
Həmin, çox qədim dövürdən, bu Ad, bu Adlıq, Azərbaycan ərazisindən, Azərlərdən,
tədricən yayılaraq, Dünyanın bir çox xalqları arasında, bu Ad seçilən, sayılan Ad
kimi, tarixləşib, tanınıb!
Məsələn, “Robin Qudd-(t)”, “Turqudd-(t)”, ad kimi, amma, “Qudd”, Söz kimi, ifadə
kimi, İşıq, İlk, Yaxşı, kimi işlədilərək : İngiliscə isə, “Qudd Morninq” - sabahın, İşıqlı
günün, xeyir olsun, kimi, Almanlarda, “Qud”, ə'la, yaxşı kimi, İngiliscə “Qood”,
Tanrı kimi, ifadə olunmaqdadır!
Deməli, Dədə Qorqudd (t), Robin Qudd (t), Turqut və sairələr İşıqlı, Başçı, Öncül, İlk
olan, Kahin, Zahid mə'na, Ad daşıyıcılarıdırlar!
İşıq isə, cəm Bəşəriyyətə ayrılan, Bəxş edilən bir Varidatdır ki, heç onsuz da, O,
İşıqdız da, Ola bilmir və O, İşıqsız da, ola bilməzlər!
12.07.2016
***
Bu Dünya...
Bu Dünyanı, gördük, amma, onun, dəyər - qiymətinə, çata bilmədik!
Onun, Dəyərdən də, çox böyük olan Dəyərinə, necə çata bilərdik?
12.07.2016
***
Keçmiş Dövrün, məzarları...
Azərbaycanın ərazisi, Dünya tufanına qədər və Dünya tufanından sonra, Bilqamıs
dastanında, Hz. Nuh dövründə, “Ur”- olduğu qeyd olunur.
Bu Əjdər Fərzəlinin “Təkrar olunmaz Abidələr diyarı” adlı məqaləsində, “Bilqamıs”,
1985 səh. 8-də, qeyd olunub. Tərcümə isə, İsmayıl Vəliyevindir, ona istinadən qeyd
olunub.
Amma, Azərbaycan ərazisində, Hz. Nuh dövrü, Dünya tufanına qədər də və Dünya
tufanından sonra da, ölənləri, bu Dünyadan köçənləri, məzarlıqlar daxilinə, dibinə, kip
daş düzərək, daş döşəyərək, dəfn ediblər.