Page 357 - Vahid Rzayev
P. 357

355




                  Çox-çox  qədim  dövürdə,  İlkdən  olaraq,  Azərbaycan  ərazidində,  Azərlərdən  ifadə
                  olunan Də-də (yaşlı, ahıl, təcrübəli, təmkinli, kamil, Ata), “Qor” - İşıqlı, İçıq saçan,
                  İşıq  daşıyıcıdı,  “Qu  -  dd”  isə,  əvəz  olunmaz,  başçı,  cəsarətli,  öncül,  öndə  gedən,
                  qorxmaz, müdafiə edən kimi, xarakterizə olunurdu!
                  Bu baxımdan, bu təhlildən, “Dədə Qor-Qudd”, İşıqlı, Kahin, Kamil, Cəsarətli, Başçı
                  kimi,  Öncül  kimi,  Səhf  etməyən,  karıxmayan,  karıxdırmayan  kimi,  ifadə  olunurdu!
                  Həmin, çox qədim dövürdən, bu Ad, bu Adlıq, Azərbaycan ərazisindən, Azərlərdən,
                  tədricən  yayılaraq,  Dünyanın  bir  çox  xalqları  arasında,  bu  Ad  seçilən,  sayılan  Ad
                  kimi, tarixləşib, tanınıb!

                  Məsələn, “Robin Qudd-(t)”, “Turqudd-(t)”, ad kimi, amma, “Qudd”, Söz kimi, ifadə
                  kimi, İşıq, İlk, Yaxşı, kimi işlədilərək : İngiliscə isə, “Qudd Morninq” - sabahın, İşıqlı
                  günün, xeyir  olsun, kimi,  Almanlarda,  “Qud”,  ə'la,  yaxşı  kimi,  İngiliscə  “Qood”,
                  Tanrı kimi, ifadə olunmaqdadır!
                  Deməli, Dədə Qorqudd (t), Robin Qudd (t), Turqut və sairələr İşıqlı, Başçı, Öncül, İlk
                  olan, Kahin, Zahid mə'na, Ad daşıyıcılarıdırlar!

                  İşıq  isə,  cəm  Bəşəriyyətə  ayrılan,  Bəxş  edilən  bir  Varidatdır  ki,  heç  onsuz  da,  O,
                  İşıqdız da, Ola bilmir və O, İşıqsız da, ola bilməzlər!

                  12.07.2016

                  ***

                  Bu Dünya...

                  Bu Dünyanı, gördük, amma, onun, dəyər - qiymətinə, çata bilmədik!

                  Onun, Dəyərdən də, çox böyük olan Dəyərinə, necə çata bilərdik?
                  12.07.2016

                  ***


                  Keçmiş Dövrün, məzarları...

                  Azərbaycanın  ərazisi,  Dünya  tufanına  qədər  və  Dünya  tufanından  sonra,  Bilqamıs
                  dastanında, Hz. Nuh dövründə, “Ur”- olduğu qeyd olunur.
                  Bu Əjdər Fərzəlinin “Təkrar olunmaz Abidələr diyarı” adlı məqaləsində, “Bilqamıs”,
                  1985 səh. 8-də, qeyd olunub. Tərcümə isə, İsmayıl Vəliyevindir, ona istinadən qeyd
                  olunub.
                  Amma, Azərbaycan ərazisində, Hz. Nuh dövrü, Dünya tufanına qədər də və Dünya
                  tufanından sonra da, ölənləri, bu Dünyadan köçənləri, məzarlıqlar daxilinə, dibinə, kip
                  daş düzərək, daş döşəyərək, dəfn ediblər.
   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362